کد خبر : 28688
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1400 - 4:33
-

کشف و توقیف محموله ۲۰ میلیاردی کالای قاچاق در بهبهان

کشف و توقیف محموله ۲۰ میلیاردی کالای قاچاق در بهبهان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک محموله کالای چاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد تومان در شهرستان بهبهان توسط گشت کلانتری ۱۲ این شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمد صالحی با اعلام خبر کشف محموله قاچاق اظهار داشت: مبارزه با کالای قاچاق سازمان یافته

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک محموله کالای چاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد تومان در شهرستان بهبهان توسط گشت کلانتری ۱۲ این شهرستان کشف و ضبط شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمد صالحی با اعلام خبر کشف محموله قاچاق اظهار داشت: مبارزه با کالای قاچاق سازمان یافته جزو موارد فوری پلیس در استان است چراکه این نوع جرایم تولید و اقتصاد کشور را دچار صدمات جربان ناپذیری می‌کند که در این زمینه کلیه پرسنل انتظامی استان جهت مقابله با قاچاقچیان در هر زمان و هرمکانی آمادگی کامل دارند.

وی افزود: در راستای تامین امنیت اقتصادی و مبرازه با قاچاق کالا و ارز، مامورین گشت کلانتری ۱۲ شهرستان بهبهان یک کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون ۵۵۱ دستگاه انواع لوازم خانگی برقی فاقد مجوز واردات گمرکی کشف و ضبط شدند که در این خصوص راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سردار صالحی در خصوص جزئیات لوازم کشف شده بیان داشت: در بازرسی از این کامیون لوازم خانگی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال که شامل ۶ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۶ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۸۰ دستگاه قهوه ساز، ۲۰۰ دستگاه همزن، ۲۸ دستگاه بخارپز، ۲۸ دستگاه چای ساز، ۴۸ دستگاه مخلوط کن، ۳۶ دستگاه آبمیوه‌گیری، ۱۵ موتور کولر دوتیکه و ۴ پنل کولر کشف و ضبط شد.

وی با هشدار با عوامل مخرب بازار گفت: مامورین پلیس در هرجایگاهی که هستند در مبارزه با قاچاق کالا همچون دیگر جرایم امنیتی برخورد قاطع و فوری می‌کنند و با اطلاع از این موضوع که قاچاق کالا تولید کشور را دچار چه ضررهایی می‌کند بدون مماشات ورود و برخورد می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.