کد خبر : 3240
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 14:38
-

کشف نزدیک به ۶ کیلو گرم تریاک در مسجدسلیمان

کشف نزدیک به ۶ کیلو گرم تریاک در مسجدسلیمان

کشف نزدیک به ۶ کیلو گرم تریاک در مسجدسلیمان به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف پنج کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه

کشف نزدیک به ۶ کیلو گرم تریاک در مسجدسلیمان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف پنج کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه ” علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۲ با گشت زنی هدفمند یک دستگاه پراید که با حرکات ناموزون باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود را متوقف و در بازرسی از سرنشین خودرو مقدار ۶۰۰ گرم مواد مخدر ازنوع تریاک کشف کردند.
وی افزود: با تحقیقات بعمل آمده و هماهنگی مرجع قضائی از منزل بازرسی بعمل آمد که مقدار پنج کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک قبضه سلاح شکاری به همراه ۱۳ فشنگ مربوطه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شد. اظهار داشت: با همکاری مردم و با عزم جدی پلیس، عرصه را برای مخلان امنیت و آسایش مردم، روزبه روز تنگ تر خواهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.