کد خبر : 23120
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 19:23
-

کشته های حوادث اخیر در جاده های روستایی صدای مظلومیت مردم شهرستان لالی است 

کشته های حوادث اخیر در جاده های روستایی صدای مظلومیت مردم شهرستان لالی است 

کشته های حوادث اخیر در جاده های روستایی صدای مظلومیت مردم شهرستان لالی است     شبکه خبری خوزستان | امام جمعه شهرستان لالی : کشته های حوادث اخیر در جاده های روستایی صدای مظلومیت مردم شهرستان لالی است که باید مسئولین استانی و کشوری بشنوند و نسبت به رفع مشکلات راه های روستایی وشهری

کشته های حوادث اخیر در جاده های روستایی صدای مظلومیت مردم شهرستان لالی است

 

 

شبکه خبری خوزستان | امام جمعه شهرستان لالی : کشته های حوادث اخیر در جاده های روستایی صدای مظلومیت مردم شهرستان لالی است که باید مسئولین استانی و کشوری بشنوند و نسبت به رفع مشکلات راه های روستایی وشهری این شهرستان محروم اقدام عاجل کنند.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از لالی نیوز حجت الاسلام والمسلمین گرمسیری امام جمعه شهرستان لالی پس از این که برگزاری حضوری نماز جمعه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد در پیامی مجازی با دعوت عموم مردم به رعایت تقوای الهی به برخی از مسائل مهم شهرستان و مناسبتی اشاره کرد .

 

 

امام جمعه لالی در این پیام با تبریک هفته بسیج عنوان کرد : بسیج شجره طیبه ای است که امام بزرگوارمان پایه گذاری کردند، وبه فرموده مقام معظم رهبری یکی از آن پدیده‌های شگفت‌آور دوران انقلاب بود.

 

 

وی در ادامه به حوادث رانندگی اخیر در لالی اشاره و تصریح بیان داشت : در چند روز گذشته سانحه‌ی دردناک جان باختن تعداد ۷ نفر از شهروندانمان بر اثر تصادف باعث تأثر قلبی و مایه تاسف و ناراحتی فراوان گردیده است لذا ضمن مسئلت رحمت و مغفرت واسعه‌ی الهی برای درگذشتگان این سانحه،به خانواده های محترم این عزیزان تسلیت عرض می نمایم.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین گرمسیری تاکید کرد : ما قبلا هم به مسئولین تذکر دادیم الان هم عرض می کنم که این کشته ها صدای مظلومیت مردم شهرستان لالی است که باید مسئولین استانی و کشوری بشنوند و نسبت به مشکلات راه های روستایی و شهری این شهرستان محروم اقدام عاجل کنند، تا در آینده شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم.

 

 

وی در پایان عنوان کرد : مجددا در خواست داریم که مردم عزیز نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و دستورات ستاد مبارزه با کرونا دقت و اهتمام لازم را داشته باشند و ان شاءالله مسئولین شهرستان هم نسبت به مشاغلی که مشکلاتی از نظر معیشتی برای آنها به وجود آمده از جهت رفع آنها، کمک و مساعدت های لازم را انجام بدهند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.