کد خبر : 14815
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1399 - 9:21
-

کسبه بازارچه شهرداری از پرداخت اجاره بها معاف شدند

کسبه بازارچه شهرداری از پرداخت اجاره بها معاف شدند

شبکه خبری خوزستان//با نظر شهرداری سماله و در راستای حمایت از کسب و کار‌های اقتصادی در بحران کرونا، اجاره بهای واحدهای صنفی بازارچه شهر سماله به مدت دو ماه بخشیده شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، کسبه بازارچه شهر سماله برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از مدت‌ها پیش کسب و کار خود را تعطیل

شبکه خبری خوزستان//با نظر شهرداری سماله و در راستای حمایت از کسب و کار‌های اقتصادی در بحران کرونا، اجاره بهای واحدهای صنفی بازارچه شهر سماله به مدت دو ماه بخشیده شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، کسبه بازارچه شهر سماله برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از مدت‌ها پیش کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند تا مانع از شیوع بیماری شوند. در این میان علی شجاعی شهردار سماله با هماهنگی و کسب نظر مساعد اعضای شورای شهر بمنظور رعایت حال همشهریان و مستأجران بازارچه شهرداری که در قضیه قرنطینه ضد کرونایی و تعطیلی اجباری صنوف دچار ضرر و زیان مالی شده بودند کسبه را از پرداخت اجاره بهای دو ماه اخیر معاف نمود تا اندکی از فشار اقتصادی بر آنان کاسته شود. این اقدام شهرداری سماله که در قالب پویش همدلی و بخشش مهربانی در بحران کرونا اجرا گردیده می تواند الگوی مناسبی برای دیگر شهرهای استان قرار گیرد.

گفتنی است سماله شهری واقع در بخش عقیلی و مرکز این بخش و از توابع شهرستان گتوند در استان خوزستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.