کد خبر : 26217
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 6:03
-

چرا خوزستان قرنطینه نمی‌شود؟

چرا خوزستان قرنطینه نمی‌شود؟

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: خوزستان تنها استان کشور است که ۱۱ شهر آن در وضعیت قرمز نوع جهش یافته کرونا به سر می‌برد. سید کریم حسینی درباره موضوع قرنطینه در استان اظهار داشت: نمایندگان استان، استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در روز‌های اخیر از هیچ تلاشی در جهت سلامتی مردم دریغ

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: خوزستان تنها استان کشور است که ۱۱ شهر آن در وضعیت قرمز نوع جهش یافته کرونا به سر می‌برد.

سید کریم حسینی درباره موضوع قرنطینه در استان اظهار داشت: نمایندگان استان، استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در روز‌های اخیر از هیچ تلاشی در جهت سلامتی مردم دریغ نکرده‌اند.

وی افزود: متاسفانه تنها استانی که ۱۱ شهر آن در وضعیت قرمز به سر می‌برند خوزستان است و با وجود تصمیمات و پیشنهادهای خوبی از طرف ستاد کرونای استان به ستاد کرونای ملی داده شد.

نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس گفت: مسئولیت تعطیلی استان در اختیار استاندار نیست بلکه در اختیار ستاد ملی کروناست قرنطینه کردن و تعطیل کردن محل کسب و کار و ادرات بخشی از تمهیدات تعطیلی است.

وی با اشاره به ضرورت همکاری بیشتر مردم افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم برگزاری مراسمات مختلف، رفت و آمد‌های خانوادگی، به ویژه حضور در باراز ها از دیگر اقداماتی است که باید صورت بگیرد.

حسینی گفت: جهت قرنطینه استان نیز رفت و آمد میان شهرها به یکدیگر و ورود و خروج به استان باید کنترل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.