کد خبر : 15934
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 20:22
-

پیگیری ها ادامه دارد / فعالیت پروژه های راه اصلی شادگان + تصاویر

پیگیری ها ادامه دارد / فعالیت پروژه های راه اصلی شادگان + تصاویر

پیگیری ها ادامه دارد / فعالیت پروژه های راه اصلی شادگان + تصاویر   حسن ناصری نژاد مسؤل دفتر نماینده شادگان در حاشیه بازدیدی که امروز به همراه رییس اداره راه و شهرسازی شادگان از پروژه های راه اصلی این شهرستان داشتند گفت: به ثمر رسیدن پروژه های راه اصلی از جمله باند دوم دارخوین-

پیگیری ها ادامه دارد / فعالیت پروژه های راه اصلی شادگان + تصاویر

 


حسن ناصری نژاد مسؤل دفتر نماینده شادگان در حاشیه بازدیدی که امروز به همراه رییس اداره راه و شهرسازی شادگان از پروژه های راه اصلی این شهرستان داشتند گفت: به ثمر رسیدن پروژه های راه اصلی از جمله باند دوم دارخوین- شادگان و خور دورق -شادگان و راه های روستایی یکی از مهمترین کارهایی است که روزانه در حال پیگیری هستیم و نماینده شادگان از هیچ کوششی برای تسریع و پایان پروژه ها دریغ نکرده است. اما عدم تخصیص اعتبارات، کار را معطل کرده و اسباب ناراحتی مردم شده است.

ناصری نژاد ادامه داد: حتی انتخابات دوره یازدهم هم باعث نشد پیگیری های نماینده شادگان متوقف شود و ما شاهد بودیم که روز دوم بعد از انتخابات وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار خوزستان به شادگان آمدند و با همراهی اقای ناصری نژاد از همه پروژه های شادگان بازدید داشتند و الحمدلله از آن زمان به غیر از تعطیلات پایان سال هر روز شاهد ادامه عملیات اجرای پروژ ها هستیم و به امید خدا بزودی آسفالت آنها آغاز خواهد شد.

مسول دفتر نماینده عنوان کرد: حادترین مشکل ما در راه های روستایی پروژه جاده بوزی – گرگر است که متاسفانه برای مردم در آن منطقه و همه ما ناراحت کننده بود و دلیل اصلی تعویق در اجرا، عدم تخصیص اعتبارات کافی و عدم تعهد پیمانکار به مضمون قرار داد پروژه است. که امیدواریم با پیگیری هایی که انجام شده است طی روزهای آتی فعالیت مجدد پروژه و ادامه آسفالت آن آغاز گردد تا شاید کمی از ناراحتی مردم آن مسیر کاسته شود.

همچنین رضا شاوردی رییس اداره راه و شهرسازی شادگان در این بازدید گفت : مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان نیز پروژه های شادگان را در بین پروژه های استان بطور ویژه در دستور کار قرار داده است و با جلسات مستمر با پیمانکاران و رفع موانع اجرا، بر اتمام سریع پروژه ها تاکید دارد.

شاوردی افزود : پیشرفت های فیزیکی پروژه ها بعد از شروع مجدد، مطلوب است و ان شاالله تا نیمه سال جاری شاهد تحولات بسیار خوبی در روند اجرای پروژه ها و آسفالت انها خواهیم بود.

رییس اداره راه و شهرسازی اضافه کرد: قطعه اول باند دوم دارخوین شادگان تقریبا ۶۰ در صد ، قطعه دوم شادگان دارخوین ( ورودی ) ۸۷ در صد و قطعه سوم خور دورق شادگان ۶۲ در صد پیشرفت فیزیکی دارند و ان شاالله تا کمتر از یک ماه پیشرفت قابل توجهی خواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.