کد خبر : 14122
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 فروردین 1399 - 14:11
-

پیش بینی وزیر کشور برای عادی شدن فعالیت‌ها در کشور | روند کرونا در چند استان صعودی شد

پیش بینی وزیر کشور برای عادی شدن فعالیت‌ها در کشور | روند کرونا در چند استان صعودی شد

وزیر کشور با بیان اینکه هم در بستری‌ها و هم فوتی‌ها روند کاهشی داشته‌ایم، گفت: امیدواریم تا ۲۰ فروردین بتوانیم کشور را به فعالیت‌ها باز گردانیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، پیش‌ از ظهر امروز چهارشنبه ۱۳ فروردین در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان

وزیر کشور با بیان اینکه هم در بستری‌ها و هم فوتی‌ها روند کاهشی داشته‌ایم، گفت: امیدواریم تا ۲۰ فروردین بتوانیم کشور را به فعالیت‌ها باز گردانیم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، پیش‌ از ظهر امروز چهارشنبه ۱۳ فروردین در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه عملکرد دستگاهها در انجام مقررات کمیته انتظامی ستاد مبارزه با کرونا قابل تقدیر بوده است, اظهار داشت: ارزیابی ما از وضعیت جاده‌ها این است که باز هم ۳۰ درصد از مسافرت‌ها کم شده و مصرف بنزین ۵۵ درصد کاهش داشته است.

وزیر کشور با اشاره به روند مهار و کنترل ویروس کرونا گفت: با روندی که الان شاهد هستیم و گزارشات وزارت بهداشت، هم در بستری ها و هم فوتی ها، روند کاهشی داشته ایم و به ثبات رسیده ایم.

وی با بیان اینکه در چند استان شاهد روند افزایش بستری ها و فوتی ها هستیم، گفت: امیدواریم تا ۲۰ فروردین بتوانیم کشور را به فعالیت ها باز گردانیم.

وزیر کشور افزود: لازم است از مردم و رسانه ها مخصوصاً صداوسیما که کمک کردند و نیروی انتظامی، بسیج، کارکنان وزارت بهداشت و بیمارستان ها که در کنار استانداران و فرمانداران ما ایفای نقش کردند، تشکر کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.