کد خبر : 7613
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 8:00
-

پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت در کشور و جبهه مقاومت است

پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت در کشور و جبهه مقاومت است

آیت‌الله موسوی‌جزایری: پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت در کشور و جبهه مقاومت است زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: دشمنان می خواهند با ایجاد شورش در عراق و لبنان باعث از هم پاشیدگی جبهه مقاومت شوند اما راه حل موفقیت همان ماندن در حول محور ولایت فقیه است. آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های

آیت‌الله موسوی‌جزایری:
پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت در کشور و جبهه مقاومت است

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: دشمنان می خواهند با ایجاد شورش در عراق و لبنان باعث از هم پاشیدگی جبهه مقاومت شوند اما راه حل موفقیت همان ماندن در حول محور ولایت فقیه است.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان و پایه گذار اتحادیه انجمن اسلامی در استان خوزستان و کشور در مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان خوزستان که امروز ۲۰ آبان ماه در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، با بیان اینکه در ابتدای انقلاب با مشکلات زیادی مواجه بودیم و انقلاب اسلامی از جهات مختلف در مخاطره بود، اظهار کرد: گروه ها و گروهک ها، دشمنان داخلی و خارجی انقلاب را تهدید می کردند و یکی از ارگان هایی که مدافع انقلاب بود، همین اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی است که ما آن را در آن زمان کانون می نامیدیم و بعدها که الگوی آن به پایتخت رسید و آن ها هم آن را در مرکز و سراسر کشور اجرا کردند. برای آنکه وحدت رویه باشد، نامش را به اتحادیه تغییر دادند و ما هم به پیروی از کشور، کانون را اتحادیه نامیدیم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از ایسنا ، وی ادامه داد: دوران قبل از جنگ تحمیلی خطرات بیشتری انقلاب اسلامی را تهدید می کرد، زیرا آن جنگ، جنگ نرم بود و در جنگ نرم هم نفاق وجود دارد که بسیار خطرناک است و در آن حق و باطل را با هم مشتبه می کنند و خیلی ها هستند که در جنگ سخت پیروز می شوند و در جنگ نرم شکست می خورند. در آن زمان انواع دروغ ها و تهمت ها را به بزرگان نظام می بستند که هدف اصلی آن ها روحانیت بصیر، مبارز و انقلابی بود.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه در آغاز جنگ تحمیلی با اینکه خطرات بسیار زیاد شدند اما نفاق کمتر شد، گفت: اعتقاد به اهل بیت(ع) و ولایت فقیه بزرگترین راه نجات بود. معیار وحدت همه از شیعه و سنی و همه اقشار جامعه ولایت فقیه که راه علی بن ابیطالب(ع) نام دارد، است.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان بیان کرد: دشمنان می خواهند با ایجاد شورش در عراق و لبنان باعث از هم پاشیدگی جبهه مقاومت شوند اما راه حل موفقیت همان ماندن در حول محور ولایت فقیه است.

به گزارش ایسنا، کوروش مودت، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان نیز در این مراسم با بیان اینکه براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محورهایی همچون عدالت آموزشی، تقویت نیروی انسانی، تحول در نگرش و حفظ کرامت جامعه فرهنگی مورد نظر است، افزود: براساس ۶ ساحت در نظام آموزشی، تلاش برای رسیدن به اهدافی همچون خدامحوری، معرفت و ایمان است.

وی ادامه داد: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی در راستای فعالیت برای نخبگان دانش آموزی، برطرف کردن مشکلات و ایجاد فضای فرهنگی تلاش می‌کند.

مودت بیان کرد: تلاش ما بر این است که جامعه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری دانش آموزان را برای حیات طیبه تربیت کنیم. خلأ اساسی که در مقطع ابتدایی دیده می‌شود و به رسالتی که باید در این زمینه نرسیده ایم. آشنایی دانش آموزان در این مقطع با مهارت های زندگی است.

به گزارش ایسنا، جعفر فلسفی، عضو شورای اسلامی شهر اهواز هم در این نشست گفت: پایه گذاری اتحادیه دانش آموزی به دست شهدایی همچون سیدمحمدرضا حسن زاده، شهید درخشان، شهید بیگ زاده و شهید شیرالی بوده است.

وی با بیان اینکه پیشینه اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان افتخارآمیز است، افزود: اساس این انجمن از ابتدا براساس تقوا و اخلاص بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.