کد خبر : 28023
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 6:36
-

اخبار امیدیه

مصطفی شکیبافر

پیام فرماندار امیدیه به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر

پیام فرماندار امیدیه به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر

پیام فرماندار امیدیه به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر: سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در پیامی سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر را گرامی داشت. سید مهران رفیعی در این پیام آورده  است: سوم خردادسالروز فتح خرمشهر عزیز می باشد.رویدادی عظیم و به یاد ماندنی و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی.سوم خرداد

پیام فرماندار امیدیه به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر:

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در پیامی سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر را گرامی داشت.
سید مهران رفیعی در این پیام آورده  است:
سوم خردادسالروز فتح خرمشهر عزیز می باشد.رویدادی عظیم و به یاد ماندنی و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی.سوم خرداد نشانگر شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) است که فرمود: “خرمشهر را خدا آزاد کرد”.
آزادی خرمشهر نتیجه وحدت ،همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور، ارتش، سپاه و بهره‌گیری ازظرفیت‌های عظیم نیروهای بسیج بود، که باعث تغییر معادلات، باورها و ذهنیت‌ها در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی شد و با نصرت الهی و با صلابت و از خود گذشتگی رزمندگان رشید اسلام، به منصه ظهور رسید.
در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، این حماسه ماندگار را همراه با یاد، نام و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و همه مردم سرافراز ایران، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و شهیدان و رزمندگان دلیر شهرستان امیدیه و عملیات بیت المقدس گرامی داشته و بر همه آنان که در صیانت از ارزش های ناب اسلامی قدم بر می دارند درود میفرستیم.
توفیقات رهروان صدیق در مسیر معرفی و پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.
سید مهران رفیعی
فرماندار شهرستان امیدیه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.