کد خبر : 27707
تاریخ انتشار : جمعه 17 اردیبهشت 1400 - 9:05
-

پیام مناسبتی

مصطفی شکیبافر

پیام امام جمعه شهرستان هندیجان به مناسبت روز جهانی قدس

پیام امام جمعه شهرستان هندیجان به مناسبت روز جهانی قدس

پیام امام جمعه شهرستان هندیجان به مناسبت روز جهانی قدس   بسم الله الرحمن الرحیم روز جهانی قدس که از جمله ابتکارهای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) است با گذر زمان ارزش های راهبردی آن بیش از پیش آشکار می شود. از افتخارات بزرگ ملت ایران در عصر حاضر، آن است که با انقلاب اسلامی

پیام امام جمعه شهرستان هندیجان به مناسبت روز جهانی قدس

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس که از جمله ابتکارهای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) است با گذر زمان ارزش های راهبردی آن بیش از پیش آشکار می شود.

از افتخارات بزرگ ملت ایران در عصر حاضر، آن است که با انقلاب اسلامی خویش، در کنار ملت مظلوم فلسطین قرار گرفت و رهایی قدس شریف را در ردیف آرمان های اسلامی و انسانی خود قرار داد.

 

قدس  و مسجدالاقصی در تاریخ درخشان امت اسلام نماد مقابله مستضعفین با مستکبرین، وحدت و یکپارچگی و روز حیات تمدن اسلامی است. روز تبلور همبستگی و همدلی جهان اسلام و تمام آزادیخواهان جهان با مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان و ستم‌دیده‌گان جهان و همراهی آنان در راه مقاومت و مبارزه با استکبار بین المللی و رژیم غاصب صهیونیستی و روز طنین ندای عدالت طلبی، حقیقت جویی و وحدت جهان اسلام در سراسر گیتی است .

 

روز جهانی قدس ظرفیتی برای همگرایی بیشتر در دفاع از صلح، عدالت، امنیت و حفظ کرامت انسانی است لذا انتظار است که مردان و زنان مومن بخصوص جوانان متدین و ولایی به هر طریق ممکن در محکوم کردن اسرائیل غاصب و آمریکای خونخوار این روز مهم را گرامی بدارند و همگان را به گوش جان سپردن به بیانات مهم رهبر معظم و حکیم انقلاب که امید همه مظلومان جهان است در این روز توصیه می نمایم.

 

۱۴۰۰/۲/۱۷

سیدعبدالحمیدحسینی

امام جمعه شهرستان هندیجان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.