کد خبر : 37002
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 شهریور 1401 - 11:20
-

پنج هزار و ۲۰۰ دانش آموز کلاس اولی در آبادان راهی مدارس شدند

پنج هزار و ۲۰۰ دانش آموز کلاس اولی در آبادان راهی مدارس شدند

آبادان – شبکه خبری خوزستان – پنج هزار و ۲۰۰ دانش آموز کلاس اولی در آبادان با حضور در ۲۲۴ کلاس درس ، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان مدیر آموزش و پرورش آبادان روز پنجشنبه در آیین نواختن زنگ شکوفه ها گفت:۶۰ هزار دانش‌آموز آبادانی با به صدار درآمدن زنگ مدرسه عاطفه آبادان تحصیل علم را آغاز کردند.

حبیب‌اله رمضانی افزود: کتب درسی دانش آموزان در هر سه مقطع تحصیلی در اختیار مدارس شهرستان قرار گرفته و در حال توزیع است. 
وی افزود:سرویس مدارس نیز با هماهنگی اداره تاکسیرانی و فرمانداری با خانواده ها هماهنگ شده ضمن اینکه کار تعمیر مدارس نیز در  سه ماه گذشته انجام شده است. 

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر هوشمندسازی مدارس اظهار داشت:استفاده از فضای مجازی در مسائل آموزشی این واقعیت را نشان داد که آموزش و پرورش در بحث هوشمندسازی مدارس باید بیشتر کار کند تا مدارس روز به روز هوشمندتر شوند.

سیدمحمد مولوی به اجرای طرح رتبه بندی معلمان پس چند سال اشاره کرد و افزود: مشکلی که در آیین نامه اجرای این طرح بود برطرف شده و محاسبه دقیق برای اجرای عادلانه طرح رتبه بندی معلمان در حال انجام است تا احکام معلمان صادر شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:در حال دنبال کردن مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان هستیم تا این صندوق پس از وقفه ای چند ساله و عملکرد نامطلوب امتیاز خوبی برای معلمان داشته باشد.

پنج هزار و ۲۰۰ دانش آموز کلاس اولی در آبادان راهی مدارس شدند

وی افزود:در سال تحصیلی جدید پنج مدرسه در آبادان افتتاح و عملیات احداث چهار مدرسه جدید در این شهرستان آغاز خواهد شد.

امام جمعه آبادان نیز در این مراسم ضمن گردامیداشت یاد و خاطره شهدای آموزش و پرورش آبادان و هشت سال دفاع مقدس گفت: آموزش و پرورش در هشت سال دفاع مقدس نقش ممتازی داشته و این امر باید در جامعه تشریح شود.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی افزود: معلمان و دانش آموزان در دفاع مقدس نه تنها در بعد فرماندهی و رزمندگی خوش درخشیدند بلکه حتی با حضور فعال در مناطق جنگی مجتمع های آموزشی را هم برپا کرده و در بخش آموزشی انجام وظیفه کردند.

جشن کلاس اولی‌ها با حضور جمعی از مسئولان محلی آبادان در دبستان دخترانه عاطفه‌ برگزار شد و دانش آموزان با عبور از زیر قرآن راهی کلاس درس شدند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.