کد خبر : 26169
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 9:20
-

پلمب ۶ واحد متخلف در اندیمشک

پلمب ۶ واحد متخلف در اندیمشک

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: با همه واحدهای متخلف در حوزه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این شهرستان برخورد می‌شود و در این راستا ۶ واحد متخلف در اندیمشک پلمب شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از مهر؛ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خط قرمز را برای حفظ سلامت عموم جامعه لازم دانست و اظهار کرد: از ظرفیت‌های موجود برای حفظ و حراست از سلامت عمومی جامعه استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: پس از افزایش آمار بیماران کرونا در اندیمشک و بر اساس تصمیم ستاد کرونا در این شهرستان، برخی از اصناف برای کنترل ویروس کرونا تعطیل شدند.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک بر تشدید نظارت‌ها در این شهرستان تأکید کرد و گفت: گشت‌های مشترک با هدف بازرسی از واحدهای صنفی و بازار برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: با همه واحدهای متخلف در حوزه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برخورد می‌شود و در این راستا ۶ واحد متخلف در اندیمشک پلمب شد.

کاظمی افزود: آموزش و فرهنگ‌سازی، سیاست و اولویت راهبردی مرکز بهداشت و درمان شهرستان است اما از آنجا که حریم سلامتی شهروندان توسط سودجویان مورد تجاوز قرار خواهد گرفت، بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای با متخلفان برابر قانون رفتار می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: همه نهادها، سازمان‌ها، ادارات، بانک‌ها و واحدهای صنفی موظف به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.