کد خبر : 29971
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 18:39
-

اخبار هندیجان

ویژه و مهم | متصدیان و نیروهای خدماتی و کارگران شاغل واحدهای صنفی موظف به انجام واکسیناسیون هستند

ویژه و مهم | متصدیان و نیروهای خدماتی و کارگران شاغل واحدهای صنفی موظف به انجام واکسیناسیون هستند
متصدیان و نیروهای خدماتی و کارگران شاغل داخل واحدهای صنفی موظف به انجام واکسیناسیون هستند و در صورت عدم زدن واکسن و نداشتن کارت تزریق واکسن مشمول برخورد تعزیری ، صنفی و بهداشتی خواهند شد.

 

رئیس اداره صنعت معدن تجارت هندیجان خبر داد: متصدیان و نیروهای خدماتی کارگران شاغل واحدهای صنفی موظف به انجام واکسیناسیون هستند.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان مهرداد اسکندری رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت هندیجان گفت : به توجه به بیماری کرونا در کشور و به ویژه با قرمز بودن شهرستان هندیجان متصدیان و نیروهای خدماتی و کارگران شاغل داخل واحدهای صنفی موظف به انجام واکسیناسیون هستند و در صورت عدم واکسن زدن و نداشتن کارت تزریق واکسن مشمول برخورد تعزیری ، صنفی و بهداشتی خواهند شد.

 

 

وی در ادامه افزود : از کلیه متصدیان صنفی به خاطر سلامت خود خانواده و جامعه درخواست می گردد ضمن مراجعه به پایگاه واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن اقدام و کارت خود را جهت بازدید بازرسین در واحد صنفی نگهداری نمایند.

 

 

اسکندری در پایان اظهار کرد: از بازاریان کسبه شهرستان هندیجان درخواست داریم که در توزیع و فروش اجناس پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

 

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل