کد خبر : 30105
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1400 - 16:02
-

اخبار شادگان

ویژه و مهم | راهپیمایی جاماندگان اربعین در شادگان برگزار می‌شود

ویژه و مهم | راهپیمایی جاماندگان اربعین در شادگان برگزار می‌شود
عوامل امنیتی ، انتظامی ، شهرداری، پلیس راهور، نیروهای امدادی ، اورژانس ، نیروهای خدمات رسان و آتش‌نشانی نیز آمادگی لازم را دارند تا حرکت عزاداران حسینی بدون مشکل صورت گرفته و شرایط لازم برای تسهیل در مسیر رفت و برگشت فراهم شود.

 

 

ویژه و مهم | راهپیمایی جاماندگان اربعین در شادگان برگزار می‌شود

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان خبر داد : ️راهپیمایی جاماندگان اربعین در شادگان برگزار می‌شود.

 

شبکه خبری خوزستان | رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان از برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان حجت الاسلام سید مهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در شهرستان آئین راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه ماهیت مراسم اربعین ماهیت زیارت است ، افزود: ضمن قدردانی از مردم عزادار و هیئات مذهبی، مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام و بانیان مجالس در ماه محرم، می‌خواهیم که که همه عزیزان با رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها این مراسم را نیز اجرا کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در ادامه اظهارکرد: در این آیین عاشقان امام حسین(ع) در شادگان مسیر میدان ابن سکیت تا قدمگاه عباس الدوایر را طی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت : عوامل امنیتی ، انتظامی ، شهرداری، پلیس راهور، نیروهای امدادی ، اورژانس ، نیروهای خدمات رسان و آتش‌نشانی نیز آمادگی لازم را دارند تا حرکت عزاداران حسینی بدون مشکل صورت گرفته و شرایط لازم برای تسهیل در مسیر رفت و برگشت فراهم شود.

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل