کد خبر : 28028
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 15:07
-

لندرنیوز

ویژه و مهم | اعتراض شدید امام جمعه اندیکا از بی آبی در شهرستان

ویژه و مهم | اعتراض شدید امام جمعه اندیکا از بی آبی در شهرستان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از لندرنیوز؛ انتقاد امام جمعه اندیکا از بی آبی در شهرستان / حجت الاسلام موسوی: با وجود دو سد عظیم در اندیکا ، مردم از داشتن آب شرب پایدار محروم هستند حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در خطبه های نمازجمعه این هفته اندیکا ضمن تسلیت سالروز

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از لندرنیوز؛

انتقاد امام جمعه اندیکا از بی آبی در شهرستان / حجت الاسلام موسوی: با وجود دو سد عظیم در اندیکا ، مردم از داشتن آب شرب پایدار محروم هستند

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در خطبه های نمازجمعه این هفته اندیکا ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع ، افزودند : تفکر ارتجاعی وهابی‌گری به بهانه برداشت غلط از دین، مضجع شریف و حرم نورانی ائمه بقیع(ع) و صحابه بزرگوار را ویران کردند و به خیال خود، سنت پیامبر (ص) را احیا کردند.

امام جمعه اندیکا در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، افزودند : عده ای که امتحان خود را پس داده اند و علیرغم اینکه مردم دو مرتبه به آنان فرصت داده اند و نتوانستند مشکلات کشور را رفع کنند با چه توجیهی در انتخابات شرکت کرده اند؟ مردم فریب افرادی که برای کسب قدرت ، و نه خدمت به میدان انتخابات آمده اند را نمی خورند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه اظهار داشت : با وجود دو سد و نیروگاه عظیم در اندیکا و عبور رودخانه پرآب کارون از شهرستان اندیکا همچنان شاهد بی آبی و کم آبی در مناطق مختلفی از شهرستان اندیکا هستیم .

ایشان ادامه دادند : مشکلات آبرسانی در شهرستان اندیکا می بایست طی یک برنامه ریزی کوتاه مدت در دستور کار قرار گیرد ؛ مدیران آبفا در شهرستان و در استان باید برای حل این مشکل که سالیان متمادی در اندیکا وجود دارد چاره ای بیندیشند و طی یک بازه زمانی کوتاه مدت مشکل آب را حل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.