کد خبر : 1406
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 - 5:13
-

آیت الله فرحانی : خسارت به کشاورزان متضرر و نارضایتی ها را به مقام معظم رهبری گزارش خواهیم داد

آیت الله فرحانی : خسارت به کشاورزان متضرر و نارضایتی ها را به مقام معظم رهبری گزارش خواهیم داد

قطعا با همکاری سایر عزیزان و همکاران خود در مجلس خبرگان رهبری استان ، پیگیری های لازم در سطح کشور و استان و همچنین شهرستان ها را انجام خواهیم داد.

شبکه خبری خوزستان | حسین مرمضی با آیت الله فرحانی دیدار کرد

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، به نقل از روابط عمومی روابط عمومی انجمن صنفی کشاورزی و منابع طبیعی دشت آزادگان آیت الله فرحانی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با احضار حسین مرمضی رییس انجمن صنفی کشاورزی بعنوان عضو کارگروه پرداخت خسارت ناشی از سیل و همچنین نماینده ای وی در بخش کشاورزی در خصوص تاخیر و بی نظمی در تشکیل پرونده های کشاورزان متضرر از سیل، توضیح و تبیین دلایل عدم پرداخت خسارت به کشاورزان را خواستار شد.

در این جلسه حسین مرمضی با تقدیم گزارشی از روند تشکیل پرونده ها عنوان کرد : که علاوه بر دستورالعمل دست و پاگیر ابلاغی از طرف دولت، بی اعتمادی کامل در کارگروه های شهرستانی و استانی عامل تاخیر در پرداخت خسارت میباشد.

حسین مرمضی: در روز های اخیر بانک کشاورزی خواستار بازدید جداگانه و آنهم بعد از بازدید اعضای کارگروه شهرستان است و در صورت ادامه این رویه کار پرداخت خسارت روند طولانی تری را طی خواهد نمود.

حسین مرمضی به آیت‌الله فرحانی گفت : تاکنون هیچ کشاورزی خسارت ناشی از سیل را دریافت ننموده است .

آیت‌الله فرحانی با ابزار تاسف از عدم تسریع در پرداخت خسارت به کشاورزان متضرر ،رویه موجود را بر خلاف تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در نوروز ۹۸ و نماز عید فطر مبارک با عنوان سیل خوزستان مطرح گردید، دانست.

آیت‌الله فرحانی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری ، قطعا با همکاری سایر عزیزان و همکاران خود در مجلس خبرگان رهبری استان ، پیگیری های لازم در سطح کشور و استان و همچنین شهرستان ها را انجام خواهیم داد ، این وضعیت و نابسامانی های موجود در پرداخت خسارت به کشاورزان متضرر و نارضایتی ها را به محضر مقام معظم رهبری گزارش خواهیم نمود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.