کد خبر : 22906
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 7:48
-

ویژه | نقش مؤثر بانک ها در ایجاد رونق و جهش تولید و صنعت

ویژه | نقش مؤثر بانک ها در ایجاد رونق و جهش تولید و صنعت

بانک ها با توجه به شیوع بیماری منحوس کووید ۱۹ (کرونا) و شرایط حساس اقتصادی کشور در ارائه خدمات بانکی به مردم تسهیل و تسریع کنند.

نقش مؤثر بانک ها در ایجاد رونق و جهش تولید و صنعت

 

شبکه خبری خوزستان | رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: بانک ها نقش مؤثری و تعیین کنندهای در حمایت از تولید و صنعت و همچنین جهش و رونق تولید دارند و می توانند از این طریق، بخشی از مشکلات اجتماعی را حل کنند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در دیدار با نقی یحیایی مدیر عامل شعب بانک رفاه کارگران استان بر نقش مؤثر بانک ها در ایجاد رونق و جهش تولید و صنعت تاکید کرد و گفت: بسیاری از آسیبهای اجتماعی از جمله افزایش سن ازدواج، طلاق، اعتیاد، کاهش فرزند آوری و وقوع جرائم به خاطر بیکاری و مشکلات اقتصادی است که بانک ها نقش مؤثری و تعیین کنندهای در حمایت از تولید و صنعت و ایجاد اشتغال پایدار دارند و از این طریق می توانند بخشی از مشکلات و آسیب های اجتماعی را حل کنند.

 

وی افزود: نیاز است بانک ها تا با توجه به شرایط اقتصادی و نیاز کشور به امر حمایت از تولید و ایجاد فرصت های شغلی، تلاشی مضاعف جهت تسهیل در امر‌ پرداخت تسهیلات و رونق تولید و اشتغال انجام دهند.

 

رئیس دستگاه قضایی خوزستان خاطر نشان کرد: رفع مواردی همچون نرخ بیکاری و تورم بالا، نوسانات نرخ ارز، تحریمها، رشد اقتصادی و تولید ناخالص داخلی منفی، به عنوان موانع تحقق شعار سال ۱۳۹۹ که این موانع با کمک و همیاری بانک ها می شود آنها را حل کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین مرادی در ادامه اظهار داشت: رونق تولید یا جهش تولید به معنی ایجاد ظرفیتهای جدید برای تولید، کسب درآمد، سرمایهگذاری، اشتغال و… است و از موانع دیگر در جهش تولید، اشکالات ساختاری است که میبایست ضمن تغییرات ساختاری در کنار فرآیند چابک سازی، زمینه بروز فرصتهای بکر برای اقتصاد کشور و نفوذ به صنایع جدید فراهم گردد و در این بین بانک ها در نظام اقتصادی کشور میتوانند نقش به سزایی داشته باشد.

 

وی افزود: ارائه تسهیلات و خدمات مناسب و مورد نیاز به بخشهای تولیدی اعم از تسهیلات ریالی و ارزی، بسته های تسهیلاتی جذاب، ارزان قیمت و بومی سازی شده متناسب با نوع فعالیت تولید کنندگان و صنعت گران میتواند نقش مثمر ثمری در جهش تولید ایفا نماید.

 

رئیس دادگستری استان خوزستان بر تسیهل و تسریع در خدمات دهی بانک ها به مردم تاکید کرد و گفت: بانک ها با توجه به شیوع بیماری منحوس کووید ۱۹ (کرونا) و شرایط حساس اقتصادی کشور در ارائه خدمات بانکی به مردم تسهیل و تسریع کنند.

 

در ادامه این دیدار یحیایی مدیر عامل شعب بانک رفاه کارگران خوزستان بر همکاری و تعامل مطلوب این بانک با دادگستری استان تاکید کرد و گفت:جهت ارائه خدمات بانکی به مردم و تولید کنندگان از هر کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد و یکی از اولویت این بانک رفع موانع رونق و جهش تولید است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.