کد خبر : 32103
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 18:08
-

ویژه

عرفان حسین پور

ویژه | محمدرضا کرمزاده شهرداری شایسته برای شهر مسجدسلیمان

ویژه | محمدرضا کرمزاده شهرداری شایسته برای شهر مسجدسلیمان

مسجدسلیمان همواره خواستگاه مدیرانی تحصیلکرده، خلاق، با جسارت، شایسته و کاردان بوده است که کمتر فرصت بروز استعداد و توانمندیشان بویژه در زادگاه مادری به آنها داده نشده است. یکی از این مدیران شایسته و توانمند که سلامت کاری و اخلاقی، جسارت و شهامت، سماجت و پیگیری، داشتن ارتباطات و تعاملات اجتماعی فراوان در استان

مسجدسلیمان همواره خواستگاه مدیرانی تحصیلکرده، خلاق، با جسارت، شایسته و کاردان بوده است که کمتر فرصت بروز استعداد و توانمندیشان بویژه در زادگاه مادری به آنها داده نشده است.

یکی از این مدیران شایسته و توانمند که سلامت کاری و اخلاقی، جسارت و شهامت، سماجت و پیگیری، داشتن ارتباطات و تعاملات اجتماعی فراوان در استان و کشور و رابطه بسیار مناسب با کلیه مدیران شهرستان از ویژگی های بارز شخصیتی اوست و حالا نامش بعنوان یکی از گزینه های شورا برای نشستن بر صندلی شهرداری مسجدسلیمان مطرح شده، محمدرضا کرمزاده است.

شهرداری مسجدسلیمان به مدیری نیاز دارد که به ساختار سازمانی و نیروی انسانی این نهاد اشراف کامل داشته باشد و در جهت آراستگی و نظم دهی به این ساختار حرکت کند، مدیری که موتور برخی افراد تنبل و بی تحرک در شهرداری را روشن‌کند و شهرداری را به کارگاهی شبانه روزی تبدیل کند ، مدیری که بتواند برنامه ای جامع و مدون در جهت کسب درآمدهای پایدار برای شهرداری تعریف و به اجرا برساند، مدیری که با تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر بدنبال سامان دادن به وضعیت اسفبار فعلی مسجدسلیمان در حوزه های مختلف خدمات شهری باشد، مدیری که بتواند با کار و تلاش مستمر ضمن بهسازی محلات ، خیابانها و معابر اصلی و فرعی شهر باعث عزت و آبروی شورای ششم بشود و فشارهای سیاسی اجتماعی ماههای اخیر را از روی دوش اعضای شورا کم کند و بازویی توانمند برای منتخبین مردم در پارلمان شهری مسجدسلیمان باشد.

به جرات می‌توان گفت تمامی این شاخص ها در وجود “محمدرضا کرمزاده” از فرزندان لایق این شهرستان وجود دارد و امروز همه دوستان، همفکران و حتی آنهایی که به لحاظ خط و مشی سیاسی مخالف افکار ایشان هستند از توانایی های بالای وی سخن به میان می آورند و معتقدند که کرمزاده از تمامی گزینه هایی که در ماههای اخیر نامشان برای احراز مسئولیت شهردار مسجدسلیمان مطرح شده ، یک سر و گردن بالاتر است و چنانچه هدف شورا عمران و آبادانی شهر باشد او بهترین گزینه است.

کرمزاده فرزند و ساکن همین آب و خاک‌ است. او بدلیل فعالیت های اجتماعی بویژه در حمایت از افراد و خانواده های بی بضاعت کم بضاعت و محروم، با درد و رنج مردم در جای جای محلات مسجدسلیمان آشناست و می‌تواند مرهمی بر آلام و زخمهای آنان باشد.

حالا توپ در زمین اعضای شورا است. مردم منتظرند تا شورا با انتخابی آگاهانه مسجدسلیمان را بدستان شهرداری جهادی و پرتلاش بسپارد که در پایان دوره ۴ ساله شورای ششم کارنامه ای قابل دفاع برای آنان به جای بگذارد.

کارنامه ای که می‌تواند اعتماد مجدد مردم به اعضای فعلی شورای شهر مسجدسلیمان را برای دوره هفتم تضمین کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل