کد خبر : 27302
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 - 8:27
-

اخبار شوشتر

ویژه

ویژه | شورای تامین شوشتر برای برقراری نظم و امنیت عمومی با تمام توان تلاش می کند

ویژه | شورای تامین شوشتر برای برقراری نظم و امنیت عمومی با تمام توان تلاش می کند
تمام مسائل و موضوعات مربوط به نظم و امنیت عمومی شهرستان در شورای تامین بررسی و تصمیمات و راهکارهای متناسب با هر مسئله برای آن اتخاذ می شود .

 

 

شبکه خبری خوزستان | فرماندار شوشتر گفت : شورای تامین این شهرستان با اقتدار و به صورت شبانه روزی برای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با تمام توان تلاش می کند .

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوشتر ، حسین پنبه دانه پور با اعلام این خبر بیان کرد : تمام مسائل و موضوعات مربوط به نظم و امنیت عمومی شهرستان در شورای تامین بررسی و تصمیمات و راهکارهای متناسب با هر مسئله برای آن اتخاذ می شود .

وی افزود : در سال های اخیر این شورا با مسائل و موضوعات مختلفی روبرو شد و خوشبختانه با درایت این اعضا این مسائل به بهترین نحو ممکن مدیریت شدند .

رییس شورای تامین شهرستان شوشتر با اشاره به برقراری نظم عمومی در شهرستان در سه ماهه اخیر گفت : براساس گزارش نیروی انتظامی و با تلاش شبانه روزی فرماندهی و پرسنل این ستاد خوشبختانه سرقت ها نسبت به سه ماه قبل ۲۰ درصد کاهش داشته ، کشفیات سرقت ها نیز ۴۲ درصد افزایش داشته و دستگیری سارقان هم ۳۰ درصد افزایش داشته است .

فرماندار شوشتر گفت : دستگیری سارقان مسلح ، سارقان اصناف و مغازه ها ، سارقان کابل های برق و مخابرات ، سارقان گارد ریل ها ، سارقان منازل نیمه کاره در شهر شرافت و سارق مسلحی که از نگهبان مزارع کشت و صنعت سرقت می نمود از جمله این موارد بود .

پنبه دانه پور ادامه داد : در زمینه کشفیات نیز رشد قابل توجهی بوده که از اهم موارد آن می توان به کشف و ضبط ۴۶ قبضه سلاح غیر مجاز وکشف ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر اشاره کرد.

وی افزود : برخورد با اراذل اوباش نیز همواره در دستور کار نیرو انتظامی شهرستان بوده و در پی اقدامات انجام شده ظرف سه ماه اخیر هفت نفر از افراد سابقه دار در این زمینه دستگیر و روانه زندان شدند که یکی از آنان به ۹ سال حبس محکوم شده بود .
رییس شورای تامین شهرستان شوشتر گفت : برپایی ایست های بازرسی و گشت های شبانه در راستای تامین امنیت شهرستان و محلات شهر توسط نیروی انتظامی و گشت رضویون وطرح شهید هاشمی نیز توسط ناحیه مقاومت بسیج به صورت مداوم انجام می شود .

وی افزود : در برخورد با واحدهای صنفی متخلف نیز ۳۳ باب ضایعات فروشی و سه باب باغ ویلای متخلف شناسایی و پلمب شد .

فرماندار شوشتر با اشاره به برخی تیراندازی در سطح شهرستان گفت : بیشتر این تیراندازی ها ریشه در مسائل شخصی و خانوادگی دارند و هرکدام از آنها معمولا مربوط به علتی متفاوت است که بیشتر متهمان در این زمینه شناسایی یا دستگیر شده اند .

وی افزود : هر چند مسئله امنیت یک موضوع چند وجهی است و باید برای ایجاد آن، زیرساخت های لازم به صورت اساسی فراهم شود اما در هر حال شورای تامین شهرستان با استفاده از ظرفیت های شهرستان برای برقراری نظم و امنیت شبانه روزی تلاش می کند و رتبه شهرستان هم براساس آمارهای استانی در زمینه وقوع جرائم نسبتا مطلوب است .
رییس شورای تامین شوشتر ادامه داد : با توجه به طرح امنیتی شهرستان که در شورای تامین طراحی و اجرا می گردد نشست های تخصصی و موثری نیز در این زمینه با عنوان پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری تشکیل و با نظارت مستقیم ریاست محترم دادگستری و دادستان شهرستان تاکنون نتایج خوبی به دنبال داشته است .

پنبه دانه پور در پایان گفت : بر خود واجب می دانم از زحمات همه اعضای شورای تامین به ویژه مسئولان قضایی ، نیروی انتظامی ، ناحیه مقاومت بسیج ، سربازان گمنام امام زمان (عج) ، تیپ ۴۵ نیرو مخصوص و دیگر دستگاه های مربوطه در این زمینه قدردانی کنم .

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.