کد خبر : 23935
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 23:56
-

ویژه | تذکر دکتر ورناصری نماینده مسجدسلیمان به وزیر فرهنگ و ارشاد نسبت به اهانت به قوم اصیل لر

ویژه | تذکر دکتر ورناصری نماینده مسجدسلیمان به وزیر فرهنگ و ارشاد نسبت به اهانت به قوم اصیل لر

دکتر علیرضا ورناصری روز گذشته در تذکر کتبی به وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار پیگیری و برخورد قضایی با دست اندرکارانِ تولید و انتشار محتوای اهانت آمیز اخیر نسبت به قوم بزرگ لر گردید. وی در این تذکر تاکید کرد در بزنگاهی که ملت بزرگ ایران، انسجام وهمسویی را بیش از هر زمان

دکتر علیرضا ورناصری روز گذشته در تذکر کتبی به وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار پیگیری و برخورد قضایی با دست اندرکارانِ تولید و انتشار محتوای اهانت آمیز اخیر نسبت به قوم بزرگ لر گردید.

وی در این تذکر تاکید کرد در بزنگاهی که ملت بزرگ ایران، انسجام وهمسویی را بیش از هر زمان دیگری ضروری میداند، اهانت نابخردانه اخیر نسبت به قوم بزرگ لر نباید بدون پیگیری قانونی و قضایی بماند بلکه باید با بازدارندگیِ قانونی مانع از تکرار چنین رفتارهای توهین آمیزی شد.

اهانت به “قوم اصیل لر که ریشه در تاریخ دارد” در تضاد آشکار با ضرورتِ “احترام به فرهنگ و اقوام کشور” در ضوابط محتواییِ رسانه ها قلمداد میشود.

شایسته است در راستای اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که تدوین استراتژی های فرهنگ وهنر در تقابل با اغراض تفرقه افکنانه دشمن را برعهده دارد، با آینده نگری و مدیریت راهبردی جهت ممانعت از القایِ بی توجهی به فرهنگ و مطالبات قومیتها، بویژه در اذهان شیر بانوان قوم بزرگ لر که در صیانت از ایران اسلامی پرچم غیرت برفراشتند و شهدای بزرگی پرورش دادند، چگونگی تولید و انتشار محتوای این اهانت را پیگیری قانونی نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.