کد خبر : 21928
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1399 - 4:42
-

ورودی و خروجی تمام پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های ‌اهواز بسته شد

ورودی و خروجی تمام پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های ‌اهواز بسته شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: ورودی و خروجی تمام پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های ‌اهواز با موانع فیزیکی و بتونی بسته شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، سرهنگ جمشیدی با اعلام ین خبر اظهار داشت: برابر تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در استان خوزستان و

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: ورودی و خروجی تمام پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های ‌اهواز با موانع فیزیکی و بتونی بسته شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، سرهنگ جمشیدی با اعلام ین خبر اظهار داشت: برابر تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در استان خوزستان و به علت شیوع و همه‌گیر شدن ویروس کرونا، ورودی و خروجی تمام پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر اهواز با موانع فیزیکی و بتونی بسته شد.

وی با تاکید بر اینکه از توقف انواع وسائط نقلیه در روبه‌رو و ورودی و خروجی و مجاورت پارک‌ها جلوگیری و در صورت توقف با جرثقیل به پارکینگ دلالت داده خواهند شد، افزود: همه شهروندان مطمئن باشند این تصمیم برای سلامتی آنها گرفته شده است و قاطعانه پلیس این مصوبه را اجرا خواهد کرد.

‌جمشیدی از شهروندان اهوازی خواست که در خانه بمانند و با پلیس در جهت حفظ سلامت جامعه همکاری لازم را داشته باشند و ترددها و سفرهای غیر ضروری شهری را به حداقل ممکن برسانند.

انتهای پیام/ش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.