کد خبر : 29775
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 12:10
-

سرپرست فرمانداری شادگان :

مصطفی شکیبافر

وجود محرومیت شایسته مردم شهرستان شادگان نیست

وجود محرومیت شایسته مردم شهرستان شادگان نیست

سرپرست فرمانداری شادگان : وجود محرومیت شایسته مردم شهرستان شادگان نیست سرپرست فرمانداری شادگان گفت: محرومیت کنونی و عقب‌ماندگی مناطق مختلف شادگان شایسته مردم این شهرستان نیست. به گزارش خبرنگارما امید صبری پور در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شادگان اظهار کرد: شهرستان شادگان با دارا بودن این همه ظرفیت‌های فراوان و مختلف از

سرپرست فرمانداری شادگان :

وجود محرومیت شایسته مردم شهرستان شادگان نیست

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: محرومیت کنونی و عقب‌ماندگی مناطق مختلف شادگان شایسته مردم این شهرستان نیست.

به گزارش خبرنگارما امید صبری پور در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شادگان اظهار کرد: شهرستان شادگان با دارا بودن این همه ظرفیت‌های فراوان و مختلف از جمله فولاد شادگان، نخلستان‌های استوار، تالاب شادگان و.. شایسته نیست که اینگونه غرق محرومیت‌ها باشد.

وی افزود: مشکل بیکاری جوانان شادگانی یکی از مشکلات اساسی این شهرستان است،اقداماتی نیز در این باره صورت گرفته است اما کافی نیست.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: نخلداران شادگانی در طول سال زحمت می کشند تا در آخر بتوانند با فروش ثمره نخل های خود امرار معاش کنند اما متاسفانه امسال با مشکلاتی از قبیل کم بودن قیمت،خرید تضمینی خرما و.. مواجه هستند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ، ادامه داد: خبر‌های دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیّتها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه‌ی همیشگی هزاران رسانه‌ی صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت میکنند.

صبری پور تاکید کرد: شهرستان شادگان نیازمند اعتبارات ویژه است و انتظار می رود مسئولان استانی و کشوری به این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی از نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خواست تا در کنار دولت به مسئله مطالبات کارگران و مشکلات فاضلاب در سطح شهر شادگات اداره آبفا ورود و مشکل آن‌ها را رفع کند.

سرپرست فرمانداری شادگان همچنین تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری های تابعه شهرستان، تبدیل وضعیت نیروی های نهضتی و آموزشی اداره آموزش و پرورش شادگان را خواستار شد.

وی با تکریم از خدمات حجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه سابق شادگان، ادامه داد: این سید بزرگوار، در مدت حضور خود در سنگر نماز جمعه شادگان منشأ برکات فراوانی بوده است.

صبری پور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری، گفت: مردم متدین و انقلابی شادگان همواره در تمام عرصه های انقلاب اسلامی پای نظام و دستاوردهای آن ایستادند و باید به داشتن چنین مردمی افتخار کرد.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.