کد خبر : 23325
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 - 21:13
-

واگویه ها | مسجدسلیمان ، صاحب خانه بی خانمان / قطع گاز اهالی مناطق نفت خیز مسجدسلیمان خلاف انسانیت است

واگویه ها | مسجدسلیمان ، صاحب خانه بی خانمان / قطع گاز اهالی مناطق نفت خیز مسجدسلیمان خلاف انسانیت است

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از شهر آنلاین چند وقتی است که بطور مداوم پیام هایی از شهروندان محلات مختلف مسجدسلیمان از جمله پشت برج ، نفتون و سی برنج به دست ما رسیده همگی یک موضوع واحد را می خواهند به گوش مسئولین برسانند و آن هم کم فشار بودن و گاهاً

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از شهر آنلاین چند وقتی است که بطور مداوم پیام هایی از شهروندان محلات مختلف مسجدسلیمان از جمله پشت برج ، نفتون و سی برنج به دست ما رسیده همگی یک موضوع واحد را می خواهند به گوش مسئولین برسانند و آن هم کم فشار بودن و گاهاً قطع شدن جریان گاز قدیم شهر است.

طبق گفته یکی از عزیزان محله پشت برج این خانواده به مدت تقریباً یک سال با این مشکل کم فشاری و قطعی گاز دست و پنجه نرم می کنند و هیچگونه پاسخی نیز از مراجعات خود به اداره گاز شهرستان دریافت نکرده اند بجز وعده های پوچ پی در پی!

حال اینجا سؤال پیش می آید که ما مردم شهری که خود بر سر منابع عظیم نفت و گاز خوابیده و پیشگام در ادای دین به انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بوده ایم، چرا باید اینگونه در حق ما اجحاف شود؟!

در آخر از مسئولین محترم درخواست داریم که ضرب الاجل نسبت به رفع مشکل گاز این مناطق با توجه به فرا رسیدن فصل سرما اقدامات لازم را به عمل آورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.