کد خبر : 22909
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 9:50
-

هوای استان خوزستان در شرایط “ناسالم”/ مردم از تردد غیرضروری بپرهیزند

هوای استان خوزستان در شرایط “ناسالم”/ مردم از تردد غیرضروری بپرهیزند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به اعلام هشدار آلودگی سطح زرد و ناسالم برای گروه‌های حساس در خوزستان، مردم استان در روزهای ۲۹ آبان تا ۲ آذر از تردد غیرضروری خودداری کنند. سید محمد علوی در اهواز، اظهار داشت: اداره کل هواشناسی استان خوزستان برای آخر هفته هشدار آلودگی سطح زرد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به اعلام هشدار آلودگی سطح زرد و ناسالم برای گروه‌های حساس در خوزستان، مردم استان در روزهای ۲۹ آبان تا ۲ آذر از تردد غیرضروری خودداری کنند.
سید محمد علوی در اهواز، اظهار داشت: اداره کل هواشناسی استان خوزستان برای آخر هفته هشدار آلودگی سطح زرد اعلام کرده است.

وی افزود: مطابق اعلام اداره کل هواشناسی استان خوزستان به دلیل ورود سامانه بارشی و وقوع رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق استان میزان آلودگی‌ها در استان افزایش پیدا می‌کند و این برای مردم زنگ هشدار است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: مردم در روزهای پنج شنبه ۲۹ آبان تا ۲ آذرماه توصیه می‌شود از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و جاده‌ها به‌دلیل افزایش احتمال بروز مشکلات تنفسی و حوادث ناشی از این پدیده خودداری کنند.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان تاکید کرد: در این روزها همه مردم به‌ویژه کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی در معرض خطر جدی هستند و توصیه می‌شود در خانه بمانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.