کد خبر : 32105
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 18:07
-

ناصر حکیمی

هماهنگی برق رسانی به چندین طرح مهم در شهرستان هندیجان

هماهنگی برق رسانی به چندین طرح مهم در شهرستان هندیجان

شبکه خبری خوزستان | با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان انجام شد : هماهنگی برق رسانی به چندین طرح مهم در شهرستان هندیجان انجام شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شهرستان هندیجان جلسه هماهنگی برق رسانی به چندین طرح و پروژه مهم در شهرستان هندیجان به

شبکه خبری خوزستان | با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان انجام شد : هماهنگی برق رسانی به چندین طرح مهم در شهرستان هندیجان انجام شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شهرستان هندیجان جلسه هماهنگی برق رسانی به چندین طرح و پروژه مهم در شهرستان هندیجان به ریاست مهندس بویری فرماندار و با حضور مهندس خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان در فرمانداری هندیجان برگزار شد.
در این جلسه که عبیداوی معاونت بهره برداری،محمدی معاونت مهندسی ، باهوش مشاور مدیرعامل ، موالی زاده معاونت برنامه‌ریزی و کریمی معاونت مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان نیز حضور داشتند تامین روشنایی معابر شهری و روستایی،تقویت شبکه برق شهرستان و چندین طرح و پروژه دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هماهنگی های لازم انجام شد.

خبرنگار ناصر حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل