کد خبر : 31568
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 - 6:36
-

اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

هشدار | آغاز پیک جدید کرونا با بستری سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای هندیجان

هشدار | آغاز پیک جدید کرونا با بستری سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای هندیجان
بر اساس بررسی هایی که در شهرستان هندیجان انجام شده، برگزاری تجمعات شبانه جوانان در پارکهای اطراف شهر و دورهمی های خانوادگی، بیشترین عامل ابتلا و انتقال بیماری در میان مردم میباشد.

آغاز پیک جدید کرونا با بستری سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای هندیجان

 

شبکه خبری خوزستان | مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان نسبت به آغاز پیک جدید کرونا با بستری سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای هندیجان هشدلر داد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان ، دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت : در طول ۲۴ ساعت گذشته مراجعه افراد با علائم کرونا در شهرستان بسیار بیشتر شده است، هرچند این افزایش مراجعات از هفته پیش شروع شد اما امروز شاهد جهش ناگهانی در مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان بودیم.

 

وی افزود : به علت بد حال بودن سه نفر از مبتلایان، بخش بستری کرونا بیمارستان شهداء هندیجان را مجددا فعال کردیم و این افراد نیز هم اکنون در این بخش بستری هستند.

 

دکتر رئیسی در ادامه اظهار کرد : امیدوارم در این پیک جدید همه مردم و ارگانهای زیربط همانند گذشته در کنار کادر بهداشت و درمان با این بیماری مبارزه کنند. مراقبتهایی که درعین سادگی بسیار با اهمیت هستند؛ استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از دورهمی و تجمعات، مراقبتهای لازمی هستند که چه مبتلا باشیم چه نباشیم باید با جدیت رعایت کنیم.

 

متخصص داخلی بیمارستان شهدای در پایان تاکید کرد : بر اساس بررسی هایی که در شهرستان هندیجان انجام شده، برگزاری تجمعات شبانه جوانان در پارکهای اطراف شهر و دورهمی های خانوادگی، بیشترین عامل ابتلا و انتقال بیماری در میان مردم میباشد.

 

اجتناب جدی جامعه از این تجمعات ، در کنار تزریق سریعتر واکسن کرونا در افرادی که هنوز مراجعه نکرده اند ، راههای هستند که در کاهش و کنترل بیماری در شهرستان هندیجان تعیین کننده و حیاتی هستند.

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل