کد خبر : 28783
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 20:23
-

تسنیم

۸۰هزار دوز واکسن کرونا وارد استان خوزستان شد

۸۰هزار دوز واکسن کرونا وارد استان خوزستان شد

هزار دوز واکسن کرونا وارد استان خوزستان شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ فرهاد ابول‌نژادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: برای جلوگیری از انتشار بیماری از هم‌ استانی‌ها تقاضا داریم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه تاکنون مورد تایید شده ای از ویروس کرونای دلتا در خوزستان نداشته ایم افزود: البته موارد مشکوک به کرونا دلتا داشته‌ایم و نمونه‌ها را به آزمایشگاه مرجع ارسال کردیم اما هیچکدام از آنها تایید نشدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بستری شدن روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان خبر داد و افزود: امیدواریم با همراهی مردم روند بیماری در استان افزایشی نشود.

وی افزود: حدود ۸۰ هزار دوز واکسن کرونا وارد استان خوزستان شده و تلاش می‌کنیم روند واکسیناسیون را با سرعت بیشتری انجام دهیم.

ابول نژادیان با بیان اینکه تاکنون حدود ۴٫۵ درصد از جمعیت خوزستان در مقابله کرونا واکسینه شده اند افزود: از روز ۲۱ تیرماه افراد بالای ۶۵ سالی که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، می‌توانند به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تلاش میکنیم واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال را تا آخر هفته جاری به پایان برسانیم تا از اول هفته آینده، واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.