کد خبر : 26338
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 19:16
-

نکونام: دقت می‌کردیم گل‌های بیشتری به ذوب‌آهن می‌زدیم/ شرایط کاملاً نابرابر است اما کاری نمی‌توان کرد

نکونام: دقت می‌کردیم گل‌های بیشتری به ذوب‌آهن می‌زدیم/ شرایط کاملاً نابرابر است اما کاری نمی‌توان کرد

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد تیمش فرصت زدن بیش از یک گل به ذوب‌آهن اصفهان را داشته است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: با عرض تسلیت برای درگذشت کرانچار، باید بگویم ایشان برای فوتبال ما زحمات زیادی کشید. در مورد بازی نیز باید اشاره کنم می‌دانستیم بازی سختی داریم، چون این شکل بازی در نفت مسجدسلیمان هم از سوی مربی حریف ارائه می‌شد. بازی بسته‌ای بود، ولی اگر دقت می‌کردیم گل‌های بیشتری می‌زدیم. محسن فروزان یک سیو فوق‌العاده داشت و در زمانی که تیم ما بهتر بود روی یک غفلت ممکن بود گل تساوی را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم در تیم حریف تغییراتی ایجاد شد، اما ما به کارمان ادامه دادیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که البته همه موقعیت‌های ما از دست رفتند. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. تک به تک و چند به یک هم داشتیم، ولی این فرصت‌ها با بی‌دقتی از دست رفت. در بازی موقعیت به حریف ندادیم و در نیمه دوم با برنامه بازی کردیم. البته یکی دو اشتباه داشتیم که باید روی آنها کار کنیم تا تکرار نشود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، تصریح کرد: با تعطیلی مسابقات تیم از شرایط بازی مقداری دور شده بود و به دلیل شرایط کرونا بازی تدارکاتی نیز نتوانستیم برگزار کنیم برای همین کارمان مقداری سخت شده بود، ولی بچه‌ها تلاش کردند تا این سه امتیاز خیلی مهم را به دست آوردیم. در ادامه مسابقات می‌بینید که تیم‌ها در بازی‌هایی که با یکدیگر دارند،‌ شرایط جدول مشخص می‌شود.

نکونام درباره شروع خوب فولاد در نیم‌فصل دوم خاطر نشان کرد: قطعاً به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم. در هر بازی برنامه داریم تا به روند رو به رشد‌مان ادامه دهیم و شرایط برای تیم خوب باشد. در هر بازی باید برای بزرگی نام فولاد و هواداران تلاش کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تا پایان مسابقات خیلی اتفاقات خواهد رخ داد. ما پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و باز هم در مسابقات ما وقفه ایجاد خواهد شد. از آن طرف یک لیگ طولانی را باز هم در پیش خواهیم داشت و حتی گفته می‌شود مسابقات تا مرداد‌ ماه ادامه خواهد داشت. در این وضعیت فقط تلاش می‌کنیم در همه بازی‌ها به موفقیت برسیم.

وی درباره اینکه تیمش نمی‌تواند در نیم‌فصل بازیکن بگیرد و چه راهکاری برای این مشکل خواهد داشت،‌ گفت: دو نکته وجود دارد. اول اینکه تا الان پنجره بسته است و نمی‌توانیم یار بگیریم. امروز دیدید ما در برخی پست‌ها که بازیکن‌مان چهار اخطاره بود یا مصدوم، خیلی تحت فشار بودیم. موضوع دوم اینکه شرایط نابرابر است، چون تیم‌های بالای جدول هزینه می‌کنند و بازیکن می‌خرند. همیشه در نیم‌فصل نقل‌وانتقالی رخ می‌دهد که باعث می‌شود تیم‌ها خیلی بهتر شوند، مثل سال گذشته که در نیم‌فصل ما با خرید‌های خوبی که داشتیم رشد کردیم و وضعیت‌مان بهتر شد. الان این اتفاق (بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی) رخ داده است و کاری نمی‌توان کرد. باید تلاش کرد، ولی شرایط کاملاً نابرابر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.