کد خبر : 27487
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 6:57
-

محمد باقر عباسی

نهادهای انقلابی ۳۰۰ پروژه محرومیت زدایی را در خوزستان اجرایی می‌کنند

نهادهای انقلابی ۳۰۰ پروژه محرومیت زدایی را در خوزستان اجرایی می‌کنند

استاندار خوزستان گفت:برای توسعه خوزستان نیاز به همکاری نهادهای انقلابی مانند بنیاد مستضعفان و سپاه و ستاد اجرایی داریم که با هماهنگی صورت گرفته این نهادها ۳۰۰ پروژه محرومیت زدایی را در خوزستان عملیاتی می کنند. قاسم سلیمانی‌دشتکی، اظهار داشت: خوزستان با داشتن ظرفیت منابع انسانی و مالی دارای محرومیت های است که لازم است

استاندار خوزستان گفت:برای توسعه خوزستان نیاز به همکاری نهادهای انقلابی مانند بنیاد مستضعفان و سپاه و ستاد اجرایی داریم که با هماهنگی صورت گرفته این نهادها ۳۰۰ پروژه محرومیت زدایی را در خوزستان عملیاتی می کنند.
قاسم سلیمانی‌دشتکی، اظهار داشت: خوزستان با داشتن ظرفیت منابع انسانی و مالی دارای محرومیت های است که لازم است برای آنها چاره اندیشی شود.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰توجه ویژه به محرومیت زدایی در خوزستان شده و برای همین منظور دولت یک هزار و ۲۴۵ میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص داده است.

استاندار خوزستان به توسعه روستا به عنوان منبع تولید اشاره و بیان داشت: در خوزستان در اعتبارات سال ۱۴۰۰ اهتمام ویژه شده و در بخش آب شرب و راه روستایی قریب به یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیده شده است.
این مقام مسئول اظهار داشت: برای توسعه خوزستان نیاز به همکاری نهادهای انقلابی مانند بنیاد مستضعفان و سپاه و ستاد اجرایی داریم که با هماهنگی صورت گرفته این نهادها ۳۰۰ پروژه محرومیت زدایی را در خوزستان عملیاتی می‌کنند.

وی درباره جزئیات این پروژه ها بیان داشت: نهادهای انقلابی براساس توافق شده در بخش های آب، راه، بهداشت و درمان، مدرسه‌سازی و سایر نیازهای روستایی استان حضور خواهند داشت.

سلیمانی دشتکی به ابرپروژه کشاورزی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری برای توسعه کشاورزی خوزستان اشاره و بیان داشت: در فاز اول که تحویل داده شده یک سری نواقص است که در حال رفع آن هستیم.

وی همچنین با اشاره به قول وزیر جهاد کشاورزی برای فاز دوم این طرح کشاورزی گفت: با دو وزیر نیرو و کشاورزی برای عملیاتی فاز دوم هماهنگی شده و مقرر شده فاز دوم این طرح نیز عملیاتی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.