کد خبر : 9175
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 13:39
-

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: ‌شورای نگهبان از تایید صلاحیت کاندیدای ‌غرب‌گرا برای مجلس خودداری کند

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: ‌شورای نگهبان از تایید صلاحیت کاندیدای ‌غرب‌گرا برای مجلس خودداری کند

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مردم باید از شورای نگهبان این مطالبه را داشته باشند که غرب‌گرایان تائید صلاحیت نشوند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی فرد در تجمع مردمی سالروز ۹دی در اهواز بابیان این‌که ارزش حماسه ۹دی به اقدام خودجوش مردمی آن است اظهار داشت: امام جامعه

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مردم باید از شورای نگهبان این مطالبه را داشته باشند که غرب‌گرایان تائید صلاحیت نشوند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی فرد در تجمع مردمی سالروز ۹دی در اهواز بابیان این‌که ارزش حماسه ۹دی به اقدام خودجوش مردمی آن است اظهار داشت: امام جامعه مطالب خود را به‌گونه‌ای بیان می‌کند که در آن ابهام دارد و رفتار مقام نبوت و امامت این‌چنین است تا در اداره جامعه امت را به رشد و تعالی برساند.

وی بابیان این‌که عمدتاً این سؤال پیش می‌آید که چرا شورای نگهبان افرادی را که در نقطه مقابل افکار امام هستند را تائید صلاحیت می‌کند افزود: امروزه بر سر دین‌داری یا غیر دین‌داری با جریان مقابل سر ستیز نداریم بلکه جنگ و ستیز ما بر سر عقلانیت و غیر عقلانیت و انقلابی بودن و غیرانقلابی بودن است.

امام‌جمعه اهواز بابیان این‌که در طول تاریخ همواره جنگ بر سر عقلانیت بوده گفت: در طول ۴۰سال انقلاب هر فتنه‌ای که در ایران اتفاق افتاده همین افراد گاهی به‌صورت آشکار و گاهی پنهان درصحنه حضورداشته‌اند، تفکر شوم غرب‌گرایی نقطه مقابل عقل‌گرایی و فرهنگ است.

‌موسوی فرد عنوان کرد:قبل از اقتصاد اولویت اول ما در کشور اولویت فرهنگی است و باید فرهنگ عقلانیت در کشور رشد کند.

وی بابیان این‌که انسان بر اساس اعتقاد خود عمل می‌کند بیان کرد: دسته‌ای از افراد هستند که هدفشان اطاعت از امریکا و غرب است و تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت غرب را داشته باشند.
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: امیرالمؤمنین اشعث را که خود دستی در فتنه‌های سپاه اسلام داشت را پذیرفت چراکه دارای جایگاه اجتماعی در بین مردم بود.

موسوی فرد در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید از شورای نگهبان این مطالبه را داشته باشند که غرب‌گرایان تایید صلاحیت نشوند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل