کد خبر : 23908
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 23:30
-

نفت ، آب وفاضلاب ، شهرداری اهواز / اولی درپشت حصار ، دومی پنهان شده در زیر زمین و سومی اما محکوم همیشگی روی زمین

نفت ، آب وفاضلاب ، شهرداری اهواز / اولی درپشت حصار ، دومی پنهان شده در زیر زمین و سومی اما محکوم همیشگی روی زمین

نفت ، آب وفاضلاب ، شهرداری اهواز / اولی درپشت حصار ، دومی پنهان شده در زیر زمین و سومی اما محکوم همیشگی روی زمین نوید احمدپور- دو سه سال اخیر و براه سیل ها و آب گرفتگی های ناشی از آن و نیز خسارت های جانبی که به مردم وزیر ساخت های شهرهای مختلف

نفت ، آب وفاضلاب ، شهرداری اهواز / اولی درپشت حصار ، دومی پنهان شده در زیر زمین و سومی اما محکوم همیشگی روی زمین

نوید احمدپور- دو سه سال اخیر و براه سیل ها و آب گرفتگی های ناشی از آن و نیز خسارت های جانبی که به مردم وزیر ساخت های شهرهای مختلف خوزستان وارد شد، موضوع دفع آبهای سطحی و اینکه چه ارگانی مسئول دفع آن است را بر سر زبان ها انداخت.
این بر سرزبان افتادن البته مدیون سریزسر بودن شهرداری و تبلیغات تبلیغات چی هایی که از زمین آسمان در صدد در هدف قراردادن شهرداری و بزانو دراوردن آن بودند.
شاید در جمله قبل متن کمی حماسی شد پس برای ان دسته دوستانی که به این متن ها علاقه ای ندارند وارد دنیای واقعی میشویم ، جایی که یک ارگان برای خود حدود شخصی قائل است و حتی برای تعطیلی های خود به دستورات استاندار نیازی ندارد و دیگر ارگان نیز همیشه در حال حفاری و کندن اسفالت و زمین برای تکمیل ویا ترمیم خطوطش که در زیر زمین پنهان هستند.
وسومی اما شهرداری است که هم از ارگانی مطالبه های چند هزار میلیاردی دارد وبر سر پرداختن و نپرداختن آنها حتی دو استاندارو ۹ نماینده مجلس در سه دوره هم نتوانستند کاری کنند و گرهی از مشکلات باز کنند.
گویی همه هیچ و آنها همه چیز
و ارگان دوم که علی رغم این همه بازسازی وترمیم خطوط ، من هنوز اندرخم کوچه این نکته مانده ام چرا آب اهواز در طول سال ده ها بار بوی تعفن و فاضلاب میدهد.
اب با فاضلاب قاطی می شود
فاضلاب با اب قاطی می شود
کسی فاضلاب را در اب میریزد و یا …
استغفرالله خطوط که اصلا مشکلی ندارد باید دید چه شخصی و با چه هدفی و از کجا این فاضلاب را به درون آبهای لوله کشی شده شهری میریزد تا بوی تعفن بگیرد
در این وانفسای باران در هر روز و هر ساعت یک مقصر در فضای مجازی و پایگاه ها و خبرگزاری ها تلکس می شد اما چرا ما همیشه صورت مسئله را پاک می کنیم.
برهمگان مشخص است که شهرداری اهواز از ادارات مقیم در اهواز مرتبط با وزارت نفت مطالبه چند هزار میلیاردی دارد. انها مدعی پرداخت هستند ایکاش یکبار مدیر کل مناطق نفت خیز به جای پاسخ دادن به مطالب درج شده دستور محاسبه و پرداخت بخشی از مطالبات را بدهد و یا اگر مدعی پرداخت یا اشتباه در محاسبات شهرداری هستند اسناد و مدارک را یکبار برای همیشه انتشار داده تا همگان بدانند.
برهمگان مشخص است در یک نوبت ۱۴۰ میلیون دلار معادل بیش از ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبارات بانک جهانی به قیمت دلار آن زمان و در نوبت دیگر در زمان حال به دلار ۲۶ هزارتومان حدود ۵۰ میلیون دلار دیگر به سفارش رهبر انفلاب جهت اجرای پروژه های فاضلاب به آبفا تزریق شد . ما حصل این همه میلیون دلار چیست که هنوز ابفا در برخی مواقع از پس حقوق کارکنان خود هم بر نمی آید و بخاطر همین مورد آبفای روستایی را تعطیل و ان را در آبفای اهواز ادغام نمود.
هنوز بیش از ۱۰۰ نقطه بحرانی با خطر ریزش فاضلاب مواجهیم.
چرا تصفیه خانه در شرق و انشعابات مختلف در غرب ساخته شد که هیچ ربطی به هم ندارند.

کدام نماینده مجلس قبلی یا فعلی یا استاندار یا مدیرکل استان این حق ها را برای اهواز مطالبه کرد. حرف زدن را همه میزنند مهم این است که چه کسی پای کار رفت که هر که رفت برنگشت چون تنها رفت.
ادارات در خوزستان عادتی به اهمیت دادن به محیط خارج از دیوارهای اداره خود ، پروژه های شهری و یا انجام واقعی مسئولیت های اجتماعی که این ادارات در استان و به خصوص در اهواز داشته ندارند. کسی هم تا کنون بازخواستشان نکرده و که اگر چنین بود حداقل اتفاقی افتاده بود و سنگی تکان خورده بود ، وظیفه صرفا پیاده کردن سیاست های تهران در چهاردیواری ادارات است و خارج ازدیوارها اما :
مقصر همه اتفاقات شهرداری اهواز است.
وقتی فقط یک شرکت در اهواز تنها در ۸ الی ۱۰ روز ۵ برابر کل مصرف گاز استان خوزستان را مصرف می کند کسی نباید پیگیری کند که این چه سیاستی در پرداخت هزینه است و چرا هزینه این گاز در بانک های تهران پرداخت شده و مالیات ناشی از فقط همین گاز در کجا اخذ می شود.
چرا شهرداری تهران از نفت خوزستان منتفع است اما شهرداری اهواز خیر.
هرچه توپ هست در زمین شهردرای اهواز است ، چرا که نه دور خود حصاری کشیده است و نه در زیر زمین خرابی های خود را پنهان کرده است.
سرتان را در نیاورم
شب سیاه است و نفت هم سیاه و فاضلاب هم سبز مایل به سیاه
و شهرداری تنها و شرمنده در پیشگاه مردم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.