کد خبر : 29965
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 7:59
-

اخبار خرمشهر

نصب چهارمین دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان ولیعصر خرمشهر

نصب چهارمین دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان ولیعصر خرمشهر
بیمارستان ولیعصر(عج) دارای سه دستگاه اکسیژن ساز است که ظرفیت تولید اکسیژن یکی از آنها ۶۰۰ لیتر در دقیقه، یک دستگاه به ظرفیت ۳۰۰ لیتر در دقیقه و یک مخزن اکسیژن ۱۲ تنی می‌باشد.

شبکه خبری خوزستان | چهارمین دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان ولیعصر خرمشهر نصب شد

 

ایرنا – مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با اشاره به راه اندازی چهارمین دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان ولیعصر (عج) این شهر گفت: این دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۳۰۰ لیتر در دقیقه وارد مدار شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان دکتر هنگامه پروین دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این اقدام به منظور تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران بستری و سرپایی به ویژه بیماران کووید ۱۹ همچنین صرفه جویی در هزینه تامین اکسیژن کپسولی صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر بیمارستان ولیعصر(عج) دارای سه دستگاه اکسیژن ساز است که ظرفیت تولید اکسیژن یکی از آنها ۶۰۰ لیتر در دقیقه، یک دستگاه به ظرفیت ۳۰۰ لیتر در دقیقه و یک مخزن اکسیژن ۱۲ تنی می‌باشد.

 

پروین به راه‌اندازی پنجمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون پایگاه غیر ضمیمه اهل بیت(ع) در منطقه کوتشیخ این شهرستان اشاره کرد و افزود: این مرکز واکسیناسیون با همکاری جمعیت هلال احمر و نظارت مرکز بهداشت شهرستان راه‌اندازی شد.

 

مرکز تجمیعی واکسیناسیون پایگاه غیر ضمیمه اهل بیت(ع)، در منطقه کوتشیخ ، خیابان ستوده دوم در ۲ نوبت صبح و  عصر به شهروندان خدمات واکسیناسیون ارائه می کند.

خرمشهر زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل