کد خبر : 26905
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 22:04
-

نشست هم اندیشی دکتر علیرضا ورناصری با اصحاب رسانه مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

نشست هم اندیشی دکتر علیرضا ورناصری با اصحاب رسانه مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی: ✅ در انتخابات شورای شهر به هیچ وجه ورود نخواهم کرد چرا که وظیفه بنده صیانت از آراء مردم است که قطعاً این اتفاق خواهد افتاد. ✅ تنها چیزی که برای من اهمیت دارد حل مشکلات مردم است. ✅ برای خبرنگاران در بیان مشکلات با حفظ حرمت ها هیچ خط

نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی:

✅ در انتخابات شورای شهر به هیچ وجه ورود نخواهم کرد چرا که وظیفه بنده صیانت از آراء مردم است که قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.

✅ تنها چیزی که برای من اهمیت دارد حل مشکلات مردم است.

✅ برای خبرنگاران در بیان مشکلات با حفظ حرمت ها هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی هفتکل و اندیکا در مجاس شورای اسلامی؛ نشست هم اندیشی دکتر علیرضا ورناصری با اصحاب رسانه در مسجدسلیمان با رعایت برگزار شد.

دکتر علیرضا ورناصری ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان کنشگران سیاسی،اجتماعی در غیاب احزاب می توانند نقش مطالبه گری را به خوبی ایفاء کنند، ولی متاسفانه بین منتقد منصف و مطالبه گر با افراد هتاک دیوار نازکی وجود دارد که البته تعداد چنین افرادی در شهر ما اندک است و مردم نیز به خوبی این افراد را از مطالبه گران واقعی جدا می کنند و بنده نیز صمیمانه از خبرنگاران منتقد و منصف تشکر می کنم چه آنانی که با بنده همراه بودند و چه نبودند تنها چیزی که برای من اهمیت دارد حل مشکلات مردم است و فرقی ندارد این مشکل در کدام نقطه از حوزه انتخابیه باشد.

عضو کمسیون انرژی مجلس در این نشست با اشاره به عملکرد شورای شهر دوره پنجم، ادامه داد: جریانات سیاسی و طایفه ای برای من مهم نیست چون در جایگاه نمایندگی و خادم مردم می باشم، اگر من دو بار جلو انحلال شورای شهر را گرفتم یکی به این دلیل بود که از عمر شورای مدت زمان زیادی نمانده بود و دیگر به حفظ اعتبار شهرم نگاه کردم، چرا که حرمت مسجدسلیمان برای من بسیار مهم است و نمی خواستم برای چندماه باقی مانده نام شهرم لکه دار شود. بنده موافقم در بعضی جایگاه ها بیش از آن که منافع مردم در نظر گرفته شود منافع اشخاص در نظر گرفته شد. در بعضی محلات به جز بوی نابودی و مهاجرت چیزی مشاهده نشد. این امیدواری را دارم هر کسی به شورای شهر ورود می کند سوای نگاه طایفه ای دغدغه عمران و آبادانی شهر را داشته باشد.

وی همچنین در خصوص انتخابات پیش رو شورای شهر بیان داشت: در انتخابات شورای شهر به هیچ وجه ورود نخواهم کرد چرا که وظیفه بنده صیانت از آراء مردم است که قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.

دکتر ورناصری در ادامه این نشست در پاسخ به سوالات خبرنگاران در ارتباط با ملاک انتخاب مدیران شهرستان بیان داشت: نگاه من در همه زمینه ها بومی گرایی است و ادامه داد: به اعتقاد بنده جایگاه های مدیریتی شهرستان مربوط به فرزندان بومی و البته جوان همین شهر است چرا که معتقدم افراد بومی دغدغه های شان بیش از غیر بومی هاست و مشکلات شهر را به خوبی می شناسند.

ورناصری افزود: مدیر داریم در همین شهرستان که بیش از سیزده سال بر یک مسند نشسته است و به اعتقاد من صندلی های مدیریتی میراث اجدادی کسی نیست و گاهاً بعضی ها که از بنده دلخور هستند به دلیل همین نگاه بنده است.

نماینده مردم در ارتباط با صنایع پتروشمی مسجدسلیمان تصریح کرد: بزودی شاهد افتتاح رسمی این مجتمع خواهیم بود که افتخار آن برای دوستان قبل از بنده است اگر چه بنده نیز جهت گره گشایی بعضی مسائل باقی مانده هر آن چه در توان داشتم انجام دادم اما تلاش بنده جهت گام های بعدی این پروژه از جمله پروژه بزرگ پتروپالایش بختیاری خواهد بود.

وی در سخنان خود خطاب به اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: در بیان مشکلات با حفظ حرمت ها هیچ خط قرمزی وجود ندارد، از دوستان خبرنگار می خواهم در انتقال نارسایی های مدیریتی ملاحظه هیچ کس را نکنند و مشکلات را از هر طریقی که صلاح می دانند به گوش بنده برسانند تا پیگیری کنم.

ورناصری در بحث بهداشت و درمان در این نشست گفت: به نسبت مجاورت جمعیتی مجوز احداث چند بیمارستان و درمانگاه گرفته شد و در مرحله برگزاری مناقصه می‌باشند تا بتوانیم برخی از موانع مردم در این حوزه را برطرف کنیم.

شایان به ذکر است در ابتدای این جلسه یاد استاد زنده یاد بهروز صالحی پیشکسوت فقید عرصه رسانه گرامی داشته شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.