کد خبر : 7114
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 12:46
-

نشست رییس اتاق اصناف ایران و اعضای هیئت رییسه اتاق اصناف اهواز با مدیرکل و معاونین تعزیرات حکومتی خوزستان + تصاویر

نشست رییس اتاق اصناف ایران و اعضای هیئت رییسه اتاق اصناف اهواز با مدیرکل و معاونین تعزیرات حکومتی خوزستان + تصاویر

آرامش بازار با نظارت نهادینه میشود ، در رسیدگی به پرونده ها با افرادی که تخلف میکنند و به معیشت مردم و نظام اقتصادی لطمه میزنند ، برخوردی قوی و بازدارنده خواهد شد .

 

نشست رییس اتاق اصناف ایران و اعضای هیئت رییسه اتاق اصناف اهواز با مدیرکل و معاونین تعزیرات حکومتی خوزستان

رییس اتاق اصناف ایران به همراه اعضای هیئت رییسه اتاق اصناف اهواز با مدیرکل و معاونین تعزیرات حکومتی استان خوزستان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف اهواز ، در این دیداردکتر سعید ممبینی رییس اتاق اصناف ایران طی سخنانی ضمن تاکید بر ایجاد تعامل و همکاری اصناف و دستگاههای نظارتی اظهار کرد : امیدواریم در این شرایط اقتصادی ، اصناف و بازاریان استان به عنوان بازوان پرتوان همچون گذشته با اعتدال گرایی ، همفکری و مشارکت ، در پیشبرد توسعه اقتصادی استان همراه باشند .

وی افزود : نگاه جدید تعزیرات حکومتی در خصوص جایگاه و نقش اصناف بویژه اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی امیدوارکننده است .

رییس اتاق اصناف ایران گفت : با هماهنگی، تعامل و همکاری هر چه بیشتر حوزه اصناف و تعزیرات حکومتی ، چهره واقعی و نقش اصناف و بازاریان در اقتصاد کشور را به جامعه نشان دهیم .

دکتر سعید ممبینی تصریح کرد : اصناف و بازاریان تعزیرات حکومتی را باید حامی خود بدانند و نه در مقابل خود.

ایشان با تاکید بررسیدگی و نظارت دقیق تر و کارشناسی ترپرونده های بازرسی و نظارت اصناف گفت : بازرسی الکترونیکی اصناف در آینده نزدیک در کل کشور عملی خواهد شد و با انجام این مهم در رسیدگی به پرونده ها تسریع لازم و دقت عمل بالا تری و همچنین قیمت کالاها و خدمات ، موجودی و بررسی کمبودهای احتمالی در سطح بازار رصد خواهد شد.

در ادامه این نشست ، مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان طی سخنانی ارتباط و تعامل اتاق اصناف با اداره کل تعزیرات حکومتی را خوب و سازنده توصیف وتاکید کرد : ساماندهی بازار را خود اصناف باید انجام دهند . اصناف و بازاریان در صحنه های مختلف از جمله پیروزی انقلاب ، دوران هشت سال دفاع مقدس و نیزجنگ اقتصادی و تحریم ها علیه کشورمان ، عملکرد قابل قبولی از خود نشان دادند.

دکتر نعمت اله بیرانوندی گفت : آرامش بازار با نظارت نهادینه میشود . در رسیدگی به پرونده ها ، با افرادی که تخلف میکنند و به معیشت مردم و نظام اقتصادی لطمه میزنند ، برخوردی قوی و بازدارنده خواهد شد .

وی افزود : مشکلات جدی بازار در حال آسیب شناسی است . تعزیرات حکومتی به عنوان یک مرجع رسیدگی کننده و ناظردر حوزه بازار موجب ایجاد آرامش درسطح بازار خواهد شد.

همچنین در این نشست ابوالقاسم کوره چینی دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز بر تعامل و همکاری تعزیرات حکومتی ، دادگستری ، سازمان صنعت معدن و تجارت ، اتاق اصناف و سایر دستگاههای نظارتی در راستای خدمت رسانی بهتر و دقیق تر و اقدامات پیشگیرانه تاکید کردند .

شایان ذکر است : در این دیدار دبیر اجرایی و مسئول روابط عمومی اتاق اصناف اهواز ، ، رییس انجمن اسلامی بازار و دو تن از روسای اتحادیه های صنفی شهرستان اهواز نیز حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.