کد خبر : 20909
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 19:43
-

نجات ۲۳ شهروند در حادثه آتش سوزی مجتمع مسکونی کیانپارس توسط آتش نشانان اهوازی

نجات ۲۳ شهروند در حادثه آتش سوزی مجتمع مسکونی کیانپارس توسط آتش نشانان اهوازی

شبکه خبری خوزستان | آتش نشانان آتش سوزی واحد طبقه پنجم مجتمع مسکونی پنج طبقه در کیانپارس خیابان یک غربی فاز ۲ را مهارکردند و ۲۳ نفر از ساکنین ‌‌را نجات دادند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، مهندس ابراهیم قنبری که به همراه معاونین درمحل حادثه حضور داشت، بیان کرد: پنجم مهر ماه سال جاری ساعت ۱۵ و هشت دقیقه طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی مجتمع مسکونی پنج طبقه در کیانپارس خیابان یک غربی فاز۲ اطلاع رسانی شد و آتش نشانان همزمان از پنج ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

وی تصریح کرد: یک واحد مسکونی در طبقه پنجم مجتمع مسکونی دچار حریق شد و دود بسیار غلیظی طبقات ساختمان را فراگرفته بود.

 

 

مهندس قنبری افزود: آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی واستفاده از لوله های آبرسان مشغول مهار شعله های آتش شدند و همزمان گروه نجات آتش نشانان پس از جستجو برای خارج کردن ساکنین و افراد گرفتار در میان دود از راهروها و واحد های مسکونی موفق شدند ۲۳ نفر از ساکنین را از ساختمان خارج کنند.

 

 

وی توضیح داد : در اثر این حادثه یکی از ساکنین که یک زن ۵۰ ساله بود و همچنین یکی از آتش نشانان در حین اجرای عملیات مصدوم شدند که به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

 

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه علت آتش سوزی اتصال برق کولر ۲ تیکه بوده است، اظهار کرد ؛ آتش نشانان در ساعت ۱۷ و هشت دقیقه پایان عملیات را اعلام کردند و به ایستگاه بازگشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.