کد خبر : 15257
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 19:36
-

نجات فرد گمشده در منطقه کوهستانی شیخ سلیمان گتوند

نجات فرد گمشده در منطقه کوهستانی شیخ سلیمان گتوند

نجات فرد گمشده در منطقه کوهستانی شیخ سلیمان گتوند     شبکه خبری خوزستان: فرد گمشده در منطقه کوهستانی شیخ سلیمان گتوند نجات پیدا کرد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند گفت: مرد ۴۸ ساله گتوندی که در منطقه کوهستانی شیخ سلیمان گم شده بود، با تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر و با همکاری فرمانداری

نجات فرد گمشده در منطقه کوهستانی شیخ سلیمان گتوند

 

 

شبکه خبری خوزستان: فرد گمشده در منطقه کوهستانی شیخ سلیمان گتوند نجات پیدا کرد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند گفت: مرد ۴۸ ساله گتوندی که در منطقه کوهستانی شیخ سلیمان گم شده بود، با تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر و با همکاری فرمانداری و نیروی انتظامی نجات یافت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان مصطفی طاهری نیا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه عملیات نجات از ساعت ۲۰ شنبه شب تا ۱:۳۰ بامداد امروز طول کشید، افزود: این فرد برای گردش به منطقه کوهستانی شیخ سلیمان رفته و راه برگشت را گم کرده بود.

وی بیان کرد: فرد گمشده به علت تاریکی شب به یک گوشه پناه برده بود که پس از اعزام تیم واکنش سریع به منطقه و طی گشت زنی پیدا و به محل زندگی خود برگردانده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند افزود: عملیات نجات فرد گم شده بدلیل سخت گذر بودن منطقه شیخ سلیمان گتوند با تشکیل سه تیم به سختی و با عبور از رودخانه کارون با قایق انجام شد.

گتوند از شهرستان‌های حادثه خیز در شمال استان خوزستان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.