کد خبر : 9080
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 8:18
-

نتوانستیم اخلاق شهدا را در آموزش‌ها نهادینه کنیم

نتوانستیم اخلاق شهدا را در آموزش‌ها نهادینه کنیم

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی هزاران شهید تقدیم کرده ایم اما نتوانستیم در آموزش و پرورش اخلاق شهدا را آموزش دهیم‌. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، آیین اختتامیه پروژه اجتماعی شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل باحضور شخصیت های استانی در کتابخانه مرکزی این شهرستان

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی هزاران شهید تقدیم کرده ایم اما نتوانستیم در آموزش و پرورش اخلاق شهدا را آموزش دهیم‌.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، آیین اختتامیه پروژه اجتماعی شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل باحضور شخصیت های استانی در کتابخانه مرکزی این شهرستان برگزار شد.

معاون مدیرکل بهزیستی استان خوزستان با بیان اینکه گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال به عنوان کودکان بازمانده از تحصیل تلقی شده اند، افزود: ۱۱ هزار و ۴۱۲ نفر به عنوان کودکان بازمانده از تحصیل و یک هزار و ۶۰۰ تا ۷۰۰ نیز معلولیت ذهنی هستند‌.

وی بابیان اینکه بخشی از اسیب ها ناشی از بی سوادی است، تشریح کرد: بی سوادی تهدید جدی برای رشد فرهنگ و اجتماع است.

کریمی کیا مدیرکل اجتماعی استانداری خوزستان در ادامه در این باره، اظهار داشت: کودکان بازمانده از تحصیل بخشی از جامعه هستند که باید به آنها توجه شود تا کمترین میزان کودکان بازمانده از تحصیل در جامعه داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار داشت: از آغاز انقلاب تاکنون، تعداد زیادی شهید تقدیم انقلاب کرده ایم؛ حلقه مفقوده در جامعه، اخلاق شهدا است که اگر نهادینه شود مشکلات ما حل می شود.

وی به ویژگی شهدا اشاره کرد، گفت: از ویژگی ها مهم و پسندیده شهدا نماز اول وقت آنها بود و همچنین دیگر ویژگی آنها خدمت به مردم بود.

وی در این باره ادامه داد، افزود: خدمت به مردم و نیازمندان از بزرگ ترین واجبات دینی است. گاهی ممکن است نیازمند به حل مشکل اقتصادی یا تحصیلی باشد.

وی با بیان اینکه زندگی شهدا از خدمت به مردم‌ موج می زند گفت: در بین معلمین فراوان است که به مناطق محروم توجه ویژه دارند و زمینه تحصیل دانش آموزان محروم را فراهم می کنند.

موسوی فرد گفت: مجموعه ها و موسسات اجتماعی هنر توانمندی را در بین خانواده ها ایجاد می کنند و امروز نیز با تلاش مجموعه استانداری خوزستان شاهد چنین اقدامی هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل