کد خبر : 29099
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 - 18:11
-

با تلاش و پیگیری شورای اسلامی شهر:

نامگذاری معابر در کوچه و محلات مسجدسلیمان آغاز شد

نامگذاری معابر در کوچه و محلات مسجدسلیمان آغاز شد

شبکه خبری خوزستان//نامگذاری معابر در کوچه و محلات شهر با تلاش و پیگیری شورای اسلامی شهر و با حضور امام جمعه محترم و شهردار محترم آغاز گردید. روح اله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در این رابطه گفت: نامگذاری معابر در سطح کوچه و محلات شهر، در راستای هویت بخشی و بعنوان یک ضرورت

شبکه خبری خوزستان//نامگذاری معابر در کوچه و محلات شهر با تلاش و پیگیری شورای اسلامی شهر و با حضور امام جمعه محترم و شهردار محترم آغاز گردید.

روح اله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در این رابطه گفت: نامگذاری معابر در سطح کوچه و محلات شهر، در راستای هویت بخشی و بعنوان یک ضرورت شهری و فرهنگی، از برنامه هایی بود که با جدیت دنبال میکردم و در دوران ریاست خود بیش از بیست جلسه با حضور کارشناسان و برخی صاحب نظران برگزار کرده و درنهایت این اقدام پر اهمیت اجرایی شد.
جلیلی افزود: در نامگذاریها سعی بر این شد تا نامهای مورد استفاده قدیمی تغییر چندانی نداشته باشد و در این مرحله بخش اعظمی از مناطق نفتک، لین های جهاد، بنیاد مسکن، تپه شهدا، منازل فرهنگیان و خیابانهای مجاور و اطراف ترمینال شهر و خیابانهای مجاور اداره راه و شهرسازی نامگذاری و کار نصب تابلو از امروز آغاز گردید.
روح اله جلیلی اظهار داشت: نامگذاری معابر در مسجدسلیمان بدلیل شرایط خاص جغرافیایی و حساسیتهای محلی، کاری دشوار بوده و امیدوارم با توجه به آغاز این پروژه پر اهمییت، شهرداری با کمک اعضای محترم در دوره شورای ششم نیز این اقدام شهری را ادامه داده و به پایان رساند.
رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در خاتمه از همکاری اعضای محترم شورای اسلامی شهر، فرماندار محترم مسجدسلیمان، امام جمعه محترم، شهردار پرتلاش مسجدسلیمان و مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قدردانی نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.