کد خبر : 23789
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1399 - 22:47
-

نامه سرگشاده یک خبرنگار به اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

نامه سرگشاده یک خبرنگار به اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

در همین فرصت باقیمانده نیز شورای شهر می تواند سر منشاء خدمات ماندگاری برای این شهرو مردمانش باشد که چشم امید به تلاش جوانان خود داشته و دارند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ام ای اس وان ؛

نامه سرگشاده یک خبرنگار به اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

دوستان، عزیزان‌، برادران به ساختار قدرت که نگاه می کنیم شاید در ظاهر نشانی از شورای شهر نباشد اما وقتی که کمی تعمق کنیم در می یابیم که هیچ نهادی قدرتمندتر از شورای شهر در سیستم اداری و حکومتی کشور وجود ندارد!
قدرتمند نه از این جهت که بتوان با یک امضا دستور انجام کارهای مفید و مثمر ثمری را صادر کرد یا با چرخاندن یک قلم سرنوشت منطقه و مردمی را تغییر داد بلکه از این جهت که هیچ نهادی در نهایت توان رویارویی با شورای شهر را ندارد چرا که شورای شهر پشتوانه‌ی قدرتمندی بنام مردم دارد.
پس شورای شهر قدرتمند است چون پشتوانه مردمی دارد و می توان از این قدرت و حمایت در راستای آبادانی شهر به خوبی بهره جست و هیچ بهانه ای برای اعضای شورای شهر در هیچ کجای کشور پذیرفته شده نیست که به دلیل محدودیت‌های قانونی و قدرت اجرایی برای کم کاری خود بهانه اوری کنند.
در احوالات شهر مسجدسلیمان و فعالیت نزدیک به سه ساله اعضای محترم شورای شهر باید گفت علی رغم حواشی و انتصابات متعدد در سمت شهردار ،تلاش های نسبتا خوبی هم انجام شده و از آنجایی که در محاسبه عملکرد و ارزشیابی هر مجموعه شرایط آن را نیز باید مد نظر قرار داد و با عنایت به اوضاع و احوال نابسامان کشور در سالهای اخیر پرونده نسبتا موفقی برای این عزیزان یعنی اعضای محترم شورای شهر و شهرداران محترم ثبت خواهد شد.
اما بحث بحثِ عقب افتادگی ها و نارسایی هایی است که در شهر مسجدسلیمان وجود دارد از زیرساخت‌های ضعیف گرفته تا مواردی که با کمی تلاش و پیگیری به سرانجام خوبی می رسد.
در باب استفاده از فرصت ها و تلاش برای آبادانی مسجدسلیمان باید گفت در همین فرصت باقیمانده نیز شورای شهر می تواند سر منشاء خدمات ماندگاری برای این شهرو مردمانش باشد که چشم امید به تلاش جوانان خود داشته و دارند.
هر مدیر منصف جهادی بر این حقیقت صحه می‌گذارد که در این زمان باقی مانده نیز کارهای بزرگی می شود انجام داد؛ اما آنچه لازم است وحدت ،یکدلی و تلاش مضاعفی است که با توجه به شناختی که از توان و ظرفیت های اجرایی و مدیریتی و خصوصاً نیروی جوانی که در برخی اعضای محترم شورای شهر سراغ داریم امری دور از انتظار نیست.
در صورتی که اعضای محترم شورای شهر در این زمان باقی مانده اختلافات را کنار بگذارند و یک دل و یک صدا به فکر آبادانی شهر باشند مسجدسلیمان متحول خواهد شد و مردم درد شناس نیز بدون تردید پاسخ خوبی در انتخابات آینده به این تلاش و مجاهدت عمرانی خواهند داد.
بسیار پسندیده و به جاست که اعضای محترم شورا اختلاف نظرها و تفاوت ها را که بدیهی و طبیعی هم است کنار گذاشته وبا حمایت از شهردار منتخب خود یک دل و یک صدا تلاش مضاعف خود را در این زمان باقی مانده برای بهبود اوضاع عمرانی شهر مسجد سلیمان عملیاتی کنند.

 

مهدی کیان پور / mis1.ir

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.