کد خبر : 24358
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 19:11
-

نامه سرگشاده جمعی از کارکنان صنعت نفت به نماینده شهر اولین ها

نامه سرگشاده جمعی از کارکنان صنعت نفت به نماینده شهر اولین ها

به گزارش شبکه خبری خوزستان؛ در این شهر شایسته سالاری رو به قهقرا و نابودی است و قومگرایی و در سطح پائینتر طایفه بازی در سالهای اخیر کاملا” مشهود و هویداست که این امر موجب دلسردی و ناامیدی مردم از نظام میگردد و شایسته برخورد و رسیدگی جدی میباشد. جناب آقای دکتر ورناصری نماینده محترم

به گزارش شبکه خبری خوزستان؛ در این شهر شایسته سالاری رو به قهقرا و نابودی است و قومگرایی و در سطح پائینتر طایفه بازی در سالهای اخیر کاملا” مشهود و هویداست که این امر موجب دلسردی و ناامیدی مردم از نظام میگردد و شایسته برخورد و رسیدگی جدی میباشد.

جناب آقای دکتر ورناصری
نماینده محترم مردم مسجدسلیمان. لالی. هفتکل و اندیکا
باسلام و دعای خیر
بدون مقدمه عرض میکنیم:
در این شهر شایسته سالاری رو به قهقرا و نابودی است و قومگرایی و درسطح پائینتر طایفه بازی در سالهای اخیر کاملا” مشهود و هویداست که این امر موجب دلسردی و ناامیدی مردم از نظام میگردد و شایسته برخورد و رسیدگی جدی میباشد.
از جنابعالی انتظار می رود اجازه اجحاف در حق مدیران خوشنام، شایسته و زحمت کش و مردمی را در هر اداره وسازمانی را به هیچ احدالناسی ندهید،
مدیر عامل منطقه، هم جهت تصدی این جایگاه از این روابط بهرمند گردیده است و هم پس از اتمام دوره مدیریتش، زیرا حسب بخشنامه وزیر محترم نفت مبنی بر محدودیت های چهار ساله برای سمت های مدیریتی که شامل مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز می‌باشد، می بایست تا الان مدیر عامل جایگزین ایشان معرفی میشد، اما گویا با لابی گری و سفارشات خاص مانع این امر شده وگرنه مدتی از تاریخ تصدی سمت مدیر عاملی چهار ساله اش گذشته است و….
چندی قبل مدیری توانمند، بی ادعا پرتلاش، بی حاشیه، بی ریا، متخصص، خیرخواه و نوع دوست که هم همکاران، هم اهالی منطقه و مردم شریف شهر به نیکی از او یاد میکنند و حمایت اکثریت طوایف، همکاران، دوستان، اقشار مختلف مردم شهر را به همراه دارد به بهانه های واهی و به دلیل طایفه بازی عزل گردید و شاهد هیچ عکس العملی از سوی مسئولین و نهادهای نظارتی نبودیم.
ویژگیهایی که از این همکار گرامی یاد شد، صرف تعریف و تمجید و حمایت از همکارمان نبوده و نیست، بلکه این شناخت در مدت سی و اندی سال خدمت حاصل گردیده‌، لذا شایسته است که چنین کارمندی در هر سازمانی تشویق شده و ضمن تقدیر، از او الگو برداری نمایند.
علی جعفری در پی تلاشهای مستمر و مردم‌داری و توانایی خود در بخش مسئولیت های اجتماعی سازمان خود، در افکار عمومی جایگاه کار آمدی برای شرکت جلوه داده و از دید همکاران شایسته است ارتقاء درجه یابد….
اینجاست که تصمیم گیری و درک صحیح مدیریتی از سوی مدیر ارشد سازمان می‌بایستی عملکرد او را مورد تقدیر قرار دهد، نه اینکه مدیر عامل شرکت ( آقای ناصری) به بهانه های واهی و سلیقه شخصی و به توصیه جریانهای خاص از جمله جریان قومگرای موسوم به نماینده سابق، تصمیم اشتباهی مبنی بر عزل کارمند شایسته بگیرد.
جناب ورناصری
جهت ابقا و ارتقاء این مدیر جهادگر، مومن، انقلابی با این همه پشتوانه مردمی و مطالبه گران حقوق اجتماعی و شهروندی، توقع و انتظار مردم از وکیل‌شان جهت ورود به این موضوع، بنظر میرسد توقع نابجایی نبوده و جای هیچ گونه استخاره ای نیست.
از جنابعالی انتظار میرود اجازه اجحاف در حق مدیران خوشنام، شایسته و زحمت کش و مردمی را در هر اداره وسازمانی را به هیچ احدالناسی ندهید، تا چه رسد به اینکه اطرافیانتان برای دیگران خط و نشان بکشند.
از دید مردم بایستی مدیر عامل سازمان مذکور که چنین حرکتی را انجام داده پاسخگو گردد و از جنابعالی و مسئولین امر انتظار استنطاق وی در خصوص این امر میرود، چرا که مدیر عامل شرکت نفت از ویژگیهای ذکر شده و خدمات نامبرده برای کارکنان محترم شرکت و همشهریان گرامی اطلاع کامل داشته و بارها به این مهم اذهان نموده است اما از سوی دیگر به راحتی به دلیل سفارش پذیری و قوم گرائی از اینهمه شایستگی ایشان چشم پوشی نموده و روابط را به جای ضوابط مورد توجه قرار داده است و گویا در ذهن ایشان این امری است طبیعی، زیرا مدیر عامل منطقه، خود نیز هم جهت تصدی این جایگاه از این روابط بهرمند گردیده است و هم پس از اتمام دوره مدیریتش، زیرا حسب بخشنامه وزیر محترم نفت به خاطر محدودیت های چهار ساله برای سمت های مدیریتی که شامل مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز می‌باشد، میبایست تا الان مدیر عامل جایگزین ایشان معرفی میشد، اما گویا از فرصت بوجود آمده استفاده نموده است و با لابی گری و سفارشات خاص مانع این امر شده وگرنه مدتی از تاریخ تصدی سمت مدیر عاملی چهار ساله اش گذشته است.
جناب دکتر ورناصری
حداقل توقع و انتظار همشهریان عزیز از جنابعالی به عنوان نماینده محترم این است که به مسائلی که از نظر جمع کثیری از همشهریان دارای اهمیت است ورود کرده و در این مورد خاص نیز، پیرو تماسهای تلفنی، پیامها و نظرات مردم در دنیای مجازی، پیگیری موضوع عزل نابجا و سفارشی علی جعفری، این مدیر نمونه و مردمی را از حضرتعالی خواستاریم و کمترین انتظار از شما وکیل محترم این است که نامبرده در سمت سازمانی ابقاء و در صورت امکان به جایگاهی بالاتر ارتقاء درجه یابد و از ادامه اینگونه عزل و نصب های خودسر و قومگرایانه در شهر جلوگیری به عمل آورید و در عمل نشان دهید که حامی مدیران شایسته سالارید نه قومگرا.
با تشکر و آرزوی موفقیت
جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان
رونوشت:
آقای مهندس کرباسیان، مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران
آقای مهندس احمد محمدی، مدیرعامل محترم مناطق نفتخیز
دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
استاندار و نماینده محترم ولی فقیه در استان
امام جمعه و فرماندار محترم شهر
سازمان بازرسی کل کشور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.