کد خبر : 7123
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 16:03
-

نامه جمعی از اصلاح طلبان، حامیان دولت و فعالین سیاسی اجتماعی مسجدسلیمان به استاندار خوزستان

نامه جمعی از اصلاح طلبان، حامیان دولت و فعالین سیاسی اجتماعی مسجدسلیمان به استاندار خوزستان

شبکه خبری خوزستان// رئیس ستاد مردمی و تعدادی از اعضاء ستاد شماره ۳۵ دکتر حسن روحانی در مسجدسلیمان بهمراه جمعی از اصلاح طلبان و حامیان دولت و فعالین سیاسی اجتماعی در نامه ای خطاب به شریعتی استاندار خوزستان خواستار تثبیت جایگاه و ابلاغ قطعی حکم فرماندار شهرستان مسجدسلیمان شده اند. متن این نامه به شرح

شبکه خبری خوزستان// رئیس ستاد مردمی و تعدادی از اعضاء ستاد شماره ۳۵ دکتر حسن روحانی در مسجدسلیمان بهمراه جمعی از اصلاح طلبان و حامیان دولت و فعالین سیاسی اجتماعی در نامه ای خطاب به شریعتی استاندار خوزستان خواستار تثبیت جایگاه و ابلاغ قطعی حکم فرماندار شهرستان مسجدسلیمان شده اند. متن این نامه به شرح زیر می باشد:

اى مالک! از افراد با تجربه و با حیا از خانواده هاى پاک و شایسته و با سابقه در اسلام براى اداره کشور استفاده کن
(امام علی علیه السلام. نامه ۵۳ نهج البلاغه)

حضور محترم استاندار خوزستان
جناب آقای دکتر شریعتی
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

همانگونه که مستحضرید بالغ بر شش ماه پیش و با توجه به لزوم انتصاب فرماندار جدید در شهرستان مسجدسلیمان حجت الاسلام و المسلمین حجتی نیا با عقبه ای مذهبی و اصالتی بختیاری به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شدند.

در این مدت زمان اندک و بواسطه ی شناخت و اطلاعات بسیار مناسب از شهرستان و حومه که در اختیار جناب حجتی نیا بود، به رتق و فتق امور پرداخته و ضمن تعامل با امام جمعه محترم و نماینده خدوم شهرستان و احزاب و گرایشات مختلف سیاسی، در دیدارهای متناوب مردمی و سرکشی های مستمر از ادارات و نهادها و جلسات متعدد اداری، اقدامات خویش را، هم جهت و هم راستای برنامه های دولت خدمتگزار سامان بخشیدند.

از جمله شاخصه های ایشان در مدیریت کلان شهرستان می‌توان به تعامل سازنده بااعضای شورای تامین، مدیریت مناسب جلسات شورای هماهنگی مدیریت بحران درجریان زلزله و رایزنی های لازم جهت جبران خسارت زلزله زدگان درحوزه ی اختیاراتشان باتوجه به تنوع وتکثرطایفه ای درمسجدسلیمان اشاره کرد.

شایان ذکر است ظرف این مدت، شهرستان مسجدسلیمان حوادثی همچون سیل و زلزله را تجربه نمود که سرپرست محترم فرمانداری با درایت، تدبیر و نشاطی مثال زدنی اقدامات درخور و شایسته ای برای آسیب دیدگان و مردم محروم مسجدسلیمان به ثمر نشاندند و بذر امید را در دل مردمان رنج کشیده این خطه کاشتند.

اینک با عنایت به نزدیکی فصل انتخابات در این برهه حساس و نظر به مشارکت حداکثری مردم در ماراتن اسفندماه سال جاری، ایجاد آرامش و دوری از هرگونه تشتُت و بر هم ریختگی خصوصا در پیکره فرمانداری و لزوم انتصاب قطعی فرماندار محترم و حمایت همه جانبه از سوی فعالین سیاسی و دیگر ارکان دولتی و غیردولتی احساس می‌شود.
بی شک با همت دولت خدمتگزار و در گِرو حمایت‌های همه جانبه امام جمعه محترم و درد آشنای مسجدسلیمان و نیز تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی نماینده خدوم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، قطار پیشرفت و توسعه در این شهرستان به سرمنزل مقصود رسیده و مردم رنج کشیده ولی امیدوار، طعم خوش خدمت را در دولت تدبیر و امید دکتر حسن روحانی خواهند چشید.

لذا به منظور حمایت همه جانبه از سرپرست محترم فرمانداری و نیز به جهت ثبات هرچه بیشتر در این نهاد ارجمند و بمنظور ایجاد آرامش در سپهر سیاسی شهرستان و در آخر برداشتن گام محکم بعدی انقلاب که همانا شرکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی می‌باشد، مستدعی ست نسبت به تثبیت جایگاه و ابلاغ قطعی حکم فرماندار شهرستان مسجدسلیمان جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حیدر حجتی نیا اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

بدون شک خاطره خوش این خدمت از خاطره مردم محروم شهرستان مسجدسلیمان پاک نخواهد شد و با امیدی روزافزون در سرنوشت خویش در ادامه مسیر پر پیچ و خم انقلاب سهیم خواهند شد.

 رئیس ستاد مردمی و تعدادی از اعضاء ستاد شماره ۳۵ دکتر حسن روحانی در مسجدسلیمان جمعی از اصلاح طلبان و حامیان دولت و فعالین سیاسی اجتماعی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.