کد خبر : 28378
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 4:14
-

نامزد اصولگرای شورای شهر اهواز: ‌‌مسئولیت‌های شهری بین ‌وابستگان به جریان یا فرد خاص تقسیم می‌شود

نامزد اصولگرای شورای شهر اهواز: ‌‌مسئولیت‌های شهری بین ‌وابستگان به جریان یا فرد خاص تقسیم می‌شود

نامزد مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اهواز گفت: منشا تمام مشکلات و مسائل در اهواز فساد است که تا زمانی که سازکار ویژه‌ای برای مبارزه با آن ایجاد نشود حل آن‌ها میسر نیست. فریدون اسداللهی اظهار داشت: ایرانیان و به خصوص مردم استان خوزستان، مردمی بسیار نجیب و صبوری هستند که در طی این

نامزد مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اهواز گفت: منشا تمام مشکلات و مسائل در اهواز فساد است که تا زمانی که سازکار ویژه‌ای برای مبارزه با آن ایجاد نشود حل آن‌ها میسر نیست.

فریدون اسداللهی اظهار داشت: ایرانیان و به خصوص مردم استان خوزستان، مردمی بسیار نجیب و صبوری هستند که در طی این ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب، با وجود همه ناملایمتی‌ها و مشکلات، همچنان با تمام وجود پای آرمان‌های انقلاب ایستانده‌اند.

وی افزود: در مقابل این اعتماد مردم نجیب و صبور، رفتار خارج از عدالت برخی مدیران، به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و باید شورای شهر در دوره جدید، فساد ستیزی و از بین بردن سازکار فسادزا چه در شهرداری و چه در دیگر مناصب شهری احتمام بورزد.
این نامزد شورای شهر اهواز در ادامه تصریح کرد: برخی از مسئولیت‌های شهری بدون نگاه تخصصی و شایسته سالاری میان برخی وابستگان به جریان یا فرد خاص تقسیم می‌شود که نتیجه آن جز ضرر و زیان و رویکار آمدن افرادی که هیچ دغدغه‌ای برای شهر و شهروندان ندارند می‌شود.

اسداللهی در خصوص اولویت برنامه او برای انتخابات شورای شهر بیان داشت: اولویت برنامه من مبارزه با فساد اداری و سازکار فسادزا در مجموعه شورای شهر و شهرداری است که باعث بی اعتمادی مردم به مجموعه و انتخابات شده است.

وی در ادامه گفت: ممنوعیت استخدام و انتصاب افراد وابسته به اعضای شورای شهر، ممنوعیت اعطای برخی امتیازات به آنان مانند هدیه، زمین، مسکن، خودرو و یا هر چیز دیگر و همچنین از بین بردن برخی سازکارهای فساد زا مانند قانون تعارض منافع که باعث بسیاری از فسادها در مجموعه شورای شهر و شهرداری شده است از جمله برنامه های من برای ورود به عرصه شورای شهر است.

این نامزد اصولگرای شورای شهر اهواز تصریح کرد: شفاف سازی در مورد میزان حقوق و مزایا و امتیازات اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری و شفاف سازی در مورد واگذاری پروژه‌ها در سطح شهر به شرکت‌ها با ذکر نام شرکت، میزان قرارداد، مدت قرارداد و غیره از جمله برنامه های من است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.