کد خبر : 21008
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 - 8:34
-

ناصری نژاد نماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی

ناصری نژاد نماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی

ناجا در خط مقدم مبارزه قرار دارد لزوم تقویت نیروهای انتظامی در مناطق مرزی ناصری نژادنماینده شادگان درمجلس گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایندگان استان خوزستان به دیدار سرتیپ پاسدار، حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی رفتند و پیرامون مسائل امنیتی و نظامی کشور به بحث و گفتگو پرداختند. نماینده مردم شادگان در این دیدار ضمن تشکر

ناجا در خط مقدم مبارزه قرار دارد لزوم تقویت نیروهای انتظامی در مناطق مرزی ناصری نژادنماینده شادگان درمجلس گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایندگان استان خوزستان به دیدار سرتیپ پاسدار، حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی رفتند و پیرامون مسائل امنیتی و نظامی کشور به بحث و گفتگو پرداختند.
نماینده مردم شادگان در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات نیروی انتظامی اظهارکرد: ناجا در صف مقدم جهاد و مبارزه است و باید از هر حیث حمایت شود.
وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان شادگان در سالیان اخیر با تقدیم ۱۴ شهید نقش موثری در تامین امنیت و آسایش مردم داشته است، اما از نظر امکانات و نیروی انسانی در مضیقه قرار دارد.
ناصری نژاد ادامه داد: نیروی انتظامی در خوزستان، متفاوت از بسیاری از مناطق سایر کشور است، زیرا علاوه بر بحث امنیت مردم، با مسائل تخصصی تری در دریابانی و مرزداری هم رو برو است.

با اشاره به حساسیت روز افزون کار پلیس ادامه داد: یکی از خواسته های اصلی ما از فرماندهی محترم ناجا، تاکید بر آموزش هرچه بیشتر مسائل حقوقی در کنار آموزش های نظامی به سربازان و افسران ناجا است، حساسیت های کار ناجا خصوصا در دفاع از حق الناس، و با توجه به تمرکز دشمن بر تخریب پلیس، بسیار زیاد است و لذا نباید بهانه دست کسی داد.
نماینده مردم شادگان با اشاره به وضعیت تیراندازی در شادگان گفت: الحمدالله طی مدت اخیر مسأله تیراندازی تا حدود بسیار زیادی حل شده است و این روند باید ادامه پیدا کند تا این موضوع به طور کامل حل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.