کد خبر : 32014
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 15:20
-

مدیر ستاد فهما استان خوزستان؛ مردم‌محوری بودن طرح آموزش رایگان هنر، گامی در راستای تحقق عدالت اجتماعی است

مدیر ستاد فهما استان خوزستان؛ مردم‌محوری بودن طرح آموزش رایگان هنر، گامی در راستای تحقق عدالت اجتماعی است

مدیر ستاد فهما استان خوزستان؛ مردم‌محوری بودن طرح آموزش رایگان هنر، گامی در راستای تحقق عدالت اجتماعی است حجت‌الاسلام همت‌پور با اشاره به طرح آموزش رایگان هنر گفت:بچه‌های مسجد و علاقه مندان می‌توانند در رشته‌های مورد علاقه خود ذیل این طرح حضور یابند. به گزارش شبکه خبری خوزستان حجت الاسلام «مرتضی همت پور» اظهار کرد:

مدیر ستاد فهما استان خوزستان؛
مردم‌محوری بودن طرح آموزش رایگان هنر، گامی در راستای تحقق عدالت اجتماعی است

حجت‌الاسلام همت‌پور با اشاره به طرح آموزش رایگان هنر گفت:بچه‌های مسجد و علاقه مندان می‌توانند در رشته‌های مورد علاقه خود ذیل این طرح حضور یابند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان حجت الاسلام «مرتضی همت پور» اظهار کرد: به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح آموزشی رایگان هنر در مناطق محروم،کمتر توسعه یافته و مرزی اجرا می شود.
 
مدیر ستاد فهما استان خوزستان اذعان کرد: این طرح در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و صیانت از هنرهای ملی،بومی و محلی در رشته های مختلف هنری در مناطق محروم در سراسر کشور برگزار می شود.
 
وی اضافه کرد: مردمی بودن و مردم پایه بودن طرح آموزش رایگان هنر جهت تحقق عدالت اجتماعی در مناطق مختلف استان ها است.
 
حجت الاسلام همت پور گفت: تمامی برنامه های مرتبط با طرح کاملا رایگان بوده و برنامه آموزشی بر اساس نوع رشته و تعداد متقاضی به صورت حضوری و یا آموزش از راه دور در فضای مجازی برگزار می شود، لذا بچه های مساجد و اعضای کانون های فرهنگی هنری مناطق مذکور که علاقه مند به رشته های هنری مرتبط با مسجد هستند توصیه می شود در این رویداد ثبت نام کنند.
 
گفتنی است علاقمندان مسجدی در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی تا ۱۵ آذر ماه می توانند با مراجعه به سایت Amazesh.azmoonehonar.ir  نسبت به ثبت نام در یکی از رشته های پیشنهادی اقدام و در صورت عدم وجود رشته مورد نظر در انتهای جدول گزینه سایر را انتخاب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل