کد خبر : 28834
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1400 - 8:42
-

تسنیم

قطعی‌هایی که مردم را کلافه کرده است / مسئولان پاسخگو نیستند

قطعی‌هایی که مردم را کلافه کرده است / مسئولان پاسخگو نیستند

در برخی نقاط شهرستان گتوند از جمله شهرهای جنت‌مکان و سماله با قطعی برق، بدلیل نبود ژنراتور اضطراری آب نیز سریعا قطع می‌شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ چند هفته‌ای است که طبق هشدارها و پیش‌بینی‌های مسئولان وزارت نیرو کشور درگیر قطعی‌های سراسری برق است که این قطعی برق در برخی نقاط شهرستان گتوند بدلیل نبود ژنراتور اضطراری باعث قطعی زودهنگام آب نیز می‌شود.

مردم از این اوضاع ناراضی هستند چراکه یک روز آب بدلیل قطعی برق و یا یک روز دیگر بدلیل شکستگی و تعمیرات، قطع می‌شود و نبود ژنراتور اضطراری هم بر مشکلات افزوده است.

درهمین رابطه جمعی از اهالی شهرهای جنت‌مکان و سماله در گفتگو با خبرنگار تسنیم در گتوند اظهار داشتند: زمانی که برق قطع می‌شود چون تاسیسات شهر ژنراتور ندارد آب هم سریع قطع می‌شود اما اگر ژنراتور داشته باشد حدود چهل یا پنجاه دقیقه کار می‌کند و آب به شهر پمپاژ می‌شود اما متاسفانه ما ژنراتور نداریم همچنین در برخی روستاهای شهرستان هم این مشکل وجود دارد.

آنها افزدند: مدت‌ها است که از نبود ژانراتور به مسئولان گلایه کردیم و خواستار توجه و رسیدگی شدیم اما متاسفانه تاکنون کسی توجه‌ای نکرده است.

اهالی شهرهای جنت‌مکان و سماله‌ تصریح کردند: از مسئولان مربوطه تقاضای رسیدگی به این مشکل را داریم چراکه نبود آب زندگی مردم را مختل و با مشکل مواجه می‌کند.

از طرفی قطعی‌های مکرر آب بدلیل شکستگی لوله‌ها و تعمیرات نیز مشکلی است که در هفته‌های گذشته بارها در سطح شهرستان اتفاق افتاده است، خط لوله‌گذاری شهر باید استحکام لازم را داشته باشد تا بتواند فشار آب را تحمل کند و سریع دچار قطعی، شکستگی و تعمیرات نشود یا اگر هم اتفاقی افتاد و زمان اطلاع‌رسانی بود، حداقل قبل از تعمیرات به مردم اطلاع‌رسانی شو‌د.

در رابطه با این موضوعات، طی تماس‌هایی که خبرنگار ما با ریاست اداره آبفا شهرستان گتوند داشت، متاسفانه وی تاکنون حاضر به گفت‌وگو و پاسخ‌گویی به خبرنگار ما نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.