کد خبر : 31030
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 9:41
-

اخبار امیدیه

ناصر حکیمی

قطار واکسیناسیون به ایستگاه دانش آموزان امیدیه رسید + تصاویر

قطار واکسیناسیون به ایستگاه دانش آموزان امیدیه رسید + تصاویر
واکسن دانش آموزی در حال حاضر برای سنین ۱۲ الی ۱۸ سال واکسن سینوفارم بوده و همزمان با سراسر کشور در مدارس آغاز شده است و تا اتمام طرح ادامه دارد.

 

 

شبکه خبری خوزستان | مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه خبر داد : قطار واکسیناسیون به ایستگاه دانش آموزان امیدیه رسید.

 

 

طی سه روز گذشته استقبال دانش آموزان و اولیا آنان از تزریق واکسن کرونا خوب بوده است و به زودی تمام جامعه هدف ، دانش آموزان و اولیاء آنان در امیدیه واکسینه می شوند.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان خبرنگار ما از شهرستان امیدیه، نیروهای جهادی به همراه مدافعان سلامت ، و با حضور موسوی مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها ، چعبی مسئول بهداشت مدارس و همچنین کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان در دبیرستان شهید فرهادی امیدیه حضور یافتند و تزریق واکسن کرونا را برای دانش آموزان و اولیاء آنان انجام دادند.

 

 

مهدی آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه درباره واکسیناسیون دانش‌آموزان امیدیه گفت : واکسیناسیون دانش‌آموزان در مرکز تجمیعی، مراکز بهداشتی ، خانه های بهداشت روستایی و مساجد در جریان است اما جهت تسریع در انجام کار برای تزریق دانش آموزان با تماس ها و هماهنگی هایی که با مدیر آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفت اکثر مدارس  نیز برای تزریق واکسن آمادگی خود را اعلام داشت.

 

 

وی در پایان اظهار کرد : واکسن دانش آموزی در حال حاضر برای سنین ۱۲ الی ۱۸ سال واکسن سینوفارم بوده و همزمان با سراسر کشور در مدارس آغاز شده است و تا اتمام طرح ادامه دارد.

 

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل