کد خبر : 24782
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 4:59
-

فرمانده سپاه خوزستان: مهم‌ترین خصوصیت بارز شهید سلیمانی شکست ناپذیری بود

فرمانده سپاه خوزستان: مهم‌ترین خصوصیت بارز شهید سلیمانی شکست ناپذیری بود

فرمانده سپاه خوزستان گفت: مهم‌ترین خصوصیت بارز شهید سلیمانی شکست ناپذیری بود. این شهید والا مقام با حضور در خط مقدم جبهه‌ها، بارها به مرز شهادت رسید. به همین جهت است که مهم ترین درس مکتب او سر فرود نیاوردن در برابر حوادث است. به گزارش شبکه خبری خوزستان، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در نخستین

فرمانده سپاه خوزستان گفت: مهم‌ترین خصوصیت بارز شهید سلیمانی شکست ناپذیری بود. این شهید والا مقام با حضور در خط مقدم جبهه‌ها، بارها به مرز شهادت رسید. به همین جهت است که مهم ترین درس مکتب او سر فرود نیاوردن در برابر حوادث است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در نخستین سالگرد شهید سلیمانی اظهار داشت: مکتب انقلاب و امام اگر هیچ دستاوردی هم نداشت، پرورش مردانی همچون شهید قاسم سلیمانی را داشت. پس با افتخار باید بگویم این راه عزت و شرف است.

وی به مهم‌ترین ویژگی بارز شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین خصوصیت بارز شهید سلیمانی شکست ناپذیری بود. این شهید والا مقام با حضور در خط مقدم جبهه‌ها، بارها به مرز شهادت رسید. به همین جهت است که مهم ترین درس مکتب او سر فرود نیاوردن در برابر حوادث است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان خاطر نشان کرد: در آخرین دیداری که با شهید داشتیم از کم ظرفیت بودن افرادی که با دیدن سختی کار دچار تشویش می‌شوند، مکدر خاطر بود.
وی به رشادت‌های شهید اشاره کرد و گفت: دشمنان ما در ۴۱ سال گذشته از هیچ خباثتی علیه ما دریغ نکردند و همواره در حال توطئه هستند. سردار سلیمانی در مواجهه با آن‌ها در سخت ترین حوادث مرد میدان و در جبهه‌ی نبرد با آن‌ها بود‌.

فرمانده سپاه خوزستان بیان داشت: ایران اسلامی به شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم و شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مردانی که دنیا را به تعجب واداشتند افتخار می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.