کد خبر : 27933
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 21:11
-

چالش های پیش روی عشایر منطقه و لزوم شفافیت عملکرد؛

فرماندار مسجدسلیمان بابت کدام اقدامات در حوزه عشایر مورد تقدیر قرار گرفت؟

فرماندار مسجدسلیمان بابت کدام اقدامات در حوزه عشایر مورد تقدیر قرار گرفت؟

شبکه خبری خوزستان// درخبرها آمده بود که رئیس سازمان امورعشایر کشور طی نامه ای از حمایت های فرماندار مسجدسلیمان برای توجه و خدمت رسانی به عشایر و مناطق محروم روستایی تقدیر و تشکر کرد. با این حال تشریح عملکرد فرماندار می تواند اقدامات وی در راستای بهبود و توسعه وضعیت اجتماعی، اقتصادی و تولیدی عشایر

شبکه خبری خوزستان// درخبرها آمده بود که رئیس سازمان امورعشایر کشور طی نامه ای از حمایت های فرماندار مسجدسلیمان برای توجه و خدمت رسانی به عشایر و مناطق محروم روستایی تقدیر و تشکر کرد. با این حال تشریح عملکرد فرماندار می تواند اقدامات وی در راستای بهبود و توسعه وضعیت اجتماعی، اقتصادی و تولیدی عشایر منطقه را مورد ارزیابی قرار دهد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، نام عشایر سال هاست که با محرومیت عجین شده و هر اندازه که اقداماتی جهت محرومیت زدایی آنان انجام شود همچنان فضا برای کار و پیگیری باقی ست. با این حال اخیراً خبری مبنی بر تقدیر و تشکر رئیس سازمان امور عشایر از فرماندار مسجدسلیمان برای توجه و خدمت رسانی به مناطق محروم منتشر شده است. با این حال در این خبر به جزییات و اهم اقدامات فرماندار مسجدسلیمان اشاره ای نشده است.

باید اشاره داشت که نیازمندی های اولیه عشایر منطقه و مشکلات پیش روی آنان به گونه ای است که در صورت انجام اقداماتی در این خصوص، اخبار منتشره و اطلاع رسانی ها طی ماههای اخیر می تواند گواه عملکرد مسئولین مربوطه در این زمینه باشد. بهسازی و احداث جاده های مناطق محروم روستایی، آبرسانی و تامین سوخت، پیگیری و تخصیص اعتبارات لازم جهت معیشت و تامین علوفه، تامین پکیج خورشیدی و…. از جمله مواردی است که نیاز جامعه عشایری به شمار می رود.

امیدواریم تا شفافیت عملکرد و پاسخگویی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه عشایر منطقه بتواند الگویی مطلوب برای بازشناسی به دیگر نقاط استان باشد تا بخشی از دغدغه و نیازهای عشایر محروم پیگیری و مرتفع گردد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.