کد خبر : 21917
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 - 10:23
-

فرماندار شهرستان هندیجان تاکید کرد

فرماندار شهرستان هندیجان تاکید کرد

فرماندارشهرستان هندیجان تاکید کرد: ضرورت توجه به ورزش همگانی درهندیجان فرماندارشهرستان هندیجان بر ضرورت توجه به ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: هر چقدر در حوزه ورزش هزینه شود، یک نوع سرمایه گذاری محسوب می‌شود. علی بویری بمناسبت ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش و ضمن تبریک این روز به کلیه ورزشکاران این شهرستان

فرماندارشهرستان هندیجان تاکید کرد:

ضرورت توجه به ورزش همگانی درهندیجان

فرماندارشهرستان هندیجان بر ضرورت توجه به ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: هر چقدر در حوزه ورزش هزینه شود، یک نوع سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

علی بویری بمناسبت ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش و ضمن تبریک این روز به کلیه ورزشکاران این شهرستان در گفتگو باخبرنگارما اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان هندیجان دارای پتانسیل های بسیار خوبی در حوزه منابع انسانی است انتظار می رود در امر ورزش تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی ظرفیت شهرستان هندیجان در حوزه ورزش بسیار زیاد است و باید ورزش را از تمامی ابعاد در نظر گرفت و برای ارتقای آن تلاش کرد.

فرماندارهندیجان ادامه داد: مقام ها و افتخارات کسب شده از سوی ورزشکاران این شهرستان حاصل پشتکار و زحمات مدیرورزش و جوانان و خود ورزشکاران و هیئت های ورزشی هندیجان است.

بویری در پایان با اشاره به مشکلات زیرساخت های ورزشی  در هندیجان و با وجود داشتن ورزشکاران مستعد در حوزه های مختلف بر رفع مشکلات ورزشی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: فرمانداری هندیجان آماده هر گونه همکاری با اداره ورزش و جوانان این شهرستان در جهت رفع مشکلات موجود در حوزه ورزش است.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.