کد خبر : 25163
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1399 - 6:50
-

فرماندار شهرستان امیدیه تاکید کرد : با توزیع کنندگان و فروشندگان موادمخدر برخورد جدی باید صورت بگیرد

فرماندار شهرستان امیدیه تاکید کرد : با توزیع کنندگان و فروشندگان موادمخدر برخورد جدی باید صورت بگیرد

در خصوص مبارزه با موادمخدر باید با جدیت و طبق مقررات برخورد قانونی گردد تا شهرستان از توزیع کنندگان و فروشندگان پاکسازی شوند.

 

فرماندار شهرستان امیدیه تاکید کرد : فرماندار شهرستان امیدیه تاکید کرد : با توزیع کنندگان و فروشندگان موادمخدر برخورد جدی باید صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ما از شهرستان امیدیه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که با حضور دکتر سید مهران رفیعی فرماندار برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان امیدیه بر لزوم آگاه سازی و فرهنگ سازی به عنوان ابزارهای پیشگیری و بالا بردن سطح آگاهی و هوشیاری جامعه گفت: همگانی کردن مبارزه با مواد مخدر باید در دستور کار دستگاه های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه ها، تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی قرار گیرد و با جدیت نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از آسیب های سوء مصرف مواد مخدر خصوصاً مواد مخدر صنعتی در مدارس ، مراکز علمی و خانواده ‌ها اقدام نمایند.

وی افزود: از عملکرد نیروی انتظامی و همکاری دادستان شهرستان در خصوص دستورات قضائی به موقع در امر کشف و مبارزه با مواد مخدر و تخریب دو واحد منزل که محل توزیع و پخش مواد مخدر بود نهایت قدردانی را داریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان امیدیه اظهار کرد: در خصوص مبارزه با موادمخدر باید با جدیت و طبق مقررات برخورد قانونی گردد تا شهرستان از توزیع کنندگان و فروشندگان پاکسازی شوند.

در پایان: مسئولین کمیته‌های پیشگیری از اعتیاد، مقابله با عرضه مواد مخدر و درمان معتادان شهرستان گزارشی ارائه شد .

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.